پنج‌شنبه 29 شهریور 1403 - 05:25

کد خبر 50867

سه‌شنبه 19 اردیبهشت 1402 - 18:45:00


اطلاعات نرم‌افزار رسمی «نمایشگاه کتاب» هنوز به‌روز نشده است!


فارس/ نرم افزار رسمی «نمایشگاه کتاب» برای دسترسی مخاطبان به نشانی غرفه ناشران مورد نظرشان در سال‌های گذشته طراحی شده است. امسال نیز بنا به گفته علی رمضانی، قائم مقام سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران کارافزار نمایشگاه کتاب توسعه داده شده و امکاناتی را فراهم کرده‌اند که مخاطبان راحت‌تر بتوانند در دستگاه‌ها بارگذاری کنند.

با توجه به اینکه این برنامه می‌تواند حجم زیادی از کار اطلاع رسانی به مخاطبان را پوشش دهد در فاصله یک روز مانده تا آغاز به کار نمایشگاه تهران هنوز اطلاعاتش تکمیل نشده است؛ به طوری که خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس نام پنج ناشر (سوره مهر، راه‌یار، صهبا، علمی و فرهنگی و صریر) را در این برنامه جستجو کرد و با پاسخ «غرفه نامشخص» مواجه شد. این در صورتی است که غرفه‌ها به ناشران در هفته‌های گذشته تحویل داده شده و ناشران اکنون در حال تجهیز غرفه‌های خود هستند.

البته با وارد شدن به برنامه کافه بازار برای نصب این برنامه نظراتی از مخاطبان وجود دارد که در سال گذشته ثبت شده است و نشان از مشکلات مشابه این برنامه در سال‌ گذشته می‌دهد.

ایجاد نرم افزاری برای دسترسی مخاطبان به اطلاعات مورد نظرشان امری است که می‌تواند در وقت مخاطبان صرفه جویی و تراکم موجود را به دلیل سرگردانی کاهش دهد. اطلاعات این برنامه تا این لحظه به‌روز نشده و امید است که این امر هر چه زودتر صورت بگیرد تا در روز‌های آتی برگزاری نمایشگاه کتاب تهران که مهم‌ترین و بزرگ‌ترین رویداد ادبی و فرهنگی کشور است به بهترین نحو انجام شود.

سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «آینده خواندنی‌ است» ۲۰ تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ در مصلی امام خمینی‌ (ره) و همزمان به‌صورت مجازی در  برگزار خواهد شد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط