شنبه 07 مهر 1403 - 16:55

کد خبر 509357

پنج‌شنبه 17 خرداد 1403 - 16:20:31


قبل ازدواج، این 8 مورد خواستگارت رو چک کن


نمناک/ اگر شما در شرف ازدواج هستید بهتر است این نکات را قبل از ازدواج در فرد مقابلتان چک کنید و از کامل بودن آنها اطمینان پیدا کنید تا دچار مشکل نشوید.
نحوه برخورد او با خانواده اش
به تماس های تلفنی یا روابط مستقیم او با خانواده اش توجه کنید و مطمئن باشید که در آینده با شما همانطور رفتار خواهد کرد که در حال حاضر با اعضای خانواده اش رفتار می کند. چنانچه صبوری و احترام در برخوردش به وضوح دیده می شود پس او فردی است که میتواند در زندگی مشترک، فضای آرام و دلنشینی برایتان فراهم سازد.
موجودی حساب بانکی
بحث پول و مادیات در زندگی مشترک همه چیز نیست ولی به واقع مسئله بی اهمیتی هم تلقی نمیشود پس در لیست باید نبایدهای خود برای شناخت بهتر همسر آینده تان، حتما موجودی حساب بانکی یا بهتر بگوییم وضعیت مالی او را هم در نظر داشته باشید.
انتظارات عاطفی
در میان صحبت ها و مکالمات فرد موردنظرتان قطعا متوجه توقعات عاطفی اش خواهید شد؛ چنانچه حس میکنید توقعات او رنگ و بوی منطق ندارد و میتواند آزاردهنده باشد، حتما باید برای این مسئله فکر کنید.
سوابق سلامت روان
با کمی تحقیق درمورد خواستگار یا نامزدتان متوجه روابط او با اطرافیانش که نشانه ای از وضعیت سلامت روان اوست، خواهید شد.
سوابق سلامت خانواده
اینکه از مشکلات احتمالی سلامتی یا وجود بیماری ارثی در خانواده همسرتان مطلع شوید، حق طبیعی شماست چراکه با دانستن این حقایق، میتوانید برای آینده خود بهتر تصمیم بگیرید.
شغل و تحصیلات
زمینه فعالیت شغلی و میزان تحصیلات همسر آینده تان، بخش مهمی از شخصیت او را برای شما فاش میکند. شما با اطلاع از این جزئیات مهم میتوانید درباره طرز تفکر و روابط اجتماعی خواستگارتان بهتر به نتیجه نهایی برسید.
هزینه و صورتحساب
با دقت در سبک لباس پوشیدن و حتی خودرویی که فرد موردنظرتان برای خود خریداری کرده میتوانید متوجه هزینه ها و صورتحساب هایی که در زندگی اش دارد می شوید.
بدهی ها
بی پرده بگوییم که یکی از مهمترین مسائلی که باید درباره همسر آینده تان بدانید، بدهکار بودن یا نبودنش و همینطور میزان بدهی های اوست. شما باید بدانید که اگر فرد مورد نظرتان، بدهکار است چرا و به واسطه چه اقدامی این بدهی شکل گرفته.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط