جمعه 06 مهر 1403 - 02:53

کد خبر 512999

دوشنبه 21 خرداد 1403 - 11:45:00


«تاریخ فلسفه» کاپلستون تجدید چاپ شد


مهر/ مجموعه ۹ جلدی «تاریخ فلسفه» نوشته فردریک چارلز کاپلستون با ترجمه کارگروهی از مترجمان به‌تازگی توسط انتشارات سروش تجدید چاپ شده است.

کاپلستون مولف این‌تاریخ فلسفه گفته در نگارش این‌مجموعه، دنبال فلسفه ساختن نیست بلکه به دنبال توصیف بوده و این را فراموش نمی‌کند تا بتواند فیلسوف باقی بماند. این کتاب که هر جلد آن به فیلسوفان خاصی پرداخته از منابع معتبر و مهم فلسفه در دانشگاه‌های جهان و ایران محسوب می‌شود.

چاپ دوازدهم جلد اول این کتاب با ۶۰۱ صفحه وزیری و قیمت ۵۲۰ هزار تومان، چاپ چهارم جلد دوم این کتاب با ۸۶۱ صفحه وزیری و با قیمت ۷۳۰ هزار تومان، چاپ چهارم جلد سوم این کتاب در ۶۲۹ صفحه وزیری و قیمت ۵۳۰ هزار تومان، چاپ هفتم جلد چهارم این کتاب با ۴۶۴ صفحه وزیری و قیمت ۳۹۰ هزار تومان، چاپ نهم جلد پنجم این کتاب با ۴۶۶ صفحه وزیری و قیمت ۳۹۵ هزار تومان، چاپ هفتم جلد ششم این کتاب با ۴۷۶ صفحه وزیری و قیمت ۴۰۰ هزار تومان، چاپ هفتم جلد هفتم این کتاب با ۴۹۲ صفحه وزیری و قیمت ۴۲۰ هزار تومان، چاپ هشتم جلد هشتم این کتاب با ۶۴۷ صفحه وزیری و قیمت ۵۵۰ هزار تومان و چاپ چهارم جلد نهم این کتاب با ۵۶۷ صفحه وزیری و قیمت ۴۸۰ هزار تومان عرضه شده است.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط