دوشنبه 26 شهریور 1403 - 23:28

کد خبر 51430

چهارشنبه 20 اردیبهشت 1402 - 10:18:00


آزادی 118 نفراز مددجویان جرایم غیرعمد استان کرمان


صدا و سیما/ ۵۰ نفر از مددجویان جرایم غیرعمد و همچنین ۶۸ نفر از مددجویان کرمانی با جرایم سبک و با استفاده از تسهیلات قانونی آزاد شدند.

غلامعلی محمدی، رئیس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور در سفر به کرمان اظهار کرد: با توسعه اشتغال برای افراد آزادشده از زندان، چرخه بازگشت به زندان از بین می رود و در تحقق این مهم نیازمند همکاری مراجع قضایی هستیم که در استان کرمان این تعامل در حد اعلای خود وجود دارد.
محمدی با اشاره به این مطلب که اجرای سیاست های کاهش جمعیت کیفری بدون همکاری دستگاه قضایی دست یافتنی نخواهد بود، تصریح کرد: به منظور کاهش آسیب درون زندان ها نیز نیازمند همراهی و همکاری مراجع قضایی هستیم.
وی ضمن بیان این مطلب که حضور قضات در زندان ها در ایجاد زمینه آزادی مدددجویان واجد شرایط بسیار موثر بوده است، گفت: کمک های خیران در جهت آزادسازی زندانیان و نیز کمک به خانواده زندانیان در استان کرمان نسبت به سایر استان ها بسیار شایان توجه بوده است و در این رابطه باید گفت این امر از خصایص دیار کریمان است.
وی افزود: بیشترین کمک در ماه مبارک رمضان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در استان کرمان بوده است و امیدواریم همه نقش آفرینان این حوزه ماجور باشند.


پربیننده ترین

آخرین اخبار


سایر اخبار مرتبط