شنبه 07 مهر 1403 - 06:50

کد خبر 515014

سه‌شنبه 22 خرداد 1403 - 12:30:00


پرطرفدارترین رنگ‌ها برای مبل راحتی


خراسان/ انتخاب رنگ مناسب برای مبل راحتی می‌تواند تمام دکوراسیون منزل را تحت تاثیر قرار دهد و از این رو اهمیت زیادی دارد. به گزارش «چیدانه»، اثر رنگ‌ها بر نما و فضای داخلی بدین صورت است که می‌تواند فضا را روشن یا تاریک، بزرگ یا کوچک و با انرژی یا خسته‌کننده جلوه دهد.
1تم صورتی برای افرادی که روحیات لطیف و خلاقی دارند| معمولا رنگ صورتی ملایم و صورتی چرک، بیشتر مورد توجه خریداران قرار می‌گیرد. این رنگ به خوبی می‌تواند فضایی صمیمی و دوست‌داشتنی را برای منزل شما به‌وجود بیاورد. رنگ صورتی روشن، نمادی از آرامش و صورتی چرک، نماد عشق پرشور است.
2 مبل‌های رنگ طوسی که به راحتی با هر دکوراسیونی هماهنگ می‌شوند| رنگ طوسی از دسته رنگ‌های خنثی است و به همین دلیل سازگاری خوبی با محیط برقرار می‌کند. از خوبی‌های رنگ طوسی این است که به‌راحتی با رنگ‌های گرم مانند زرد، قرمز و صورتی هماهنگ می‌شود و زیبایی خاصی را به‌وجود می‌آورد.
3 رنگ مبل راحتی کرم طرفداران زیادی دارد| رنگ کرم، رقیق‌تر شده رنگ زرد بوده و از رنگ‌های خنثی است که هر قدر به غلظت آن افزوده شود، بیشتر به سمت رنگ‌های گرم در خانه متمایل خواهد شد. این رنگ، روشنایی فراوانی در خانه ایجاد می‌کند.
4 زیبایی و تازگی را با مبل‌هایی به رنگ سبز به خانه ببرید| رنگ سبز پر از جنب‌و‌جوش و زندگی است و می‌تواند باعث زیبایی بیشتر در هر فضایی شود. رنگ مبل راحتی سبز پناهگاهی است که از فشارهای زندگی مدرن به دور است و احساس شادی و سرزندگی را به خوبی القا می‌کند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط