دوشنبه 04 تیر 1403 - 16:37

کد خبر 521027

یک‌شنبه 27 خرداد 1403 - 11:59:46


36 هزار مترمربع سایبان در مرز مهران نصب شد


ایرنا/ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام گفت: ۳۶ هزار مترمربع سایبان در بازه زمانی سه ساله دولت سیزدهم در پایانه مرزی مهران احداث شده است.

سیدزاهدین چشمه‌خاور، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام اظهار کرد: در این مدت (سه سال گذشته) ۱۵ هزار متر مه‌پاش، ۱۵۰ دستگاه جت‌فن و مه‌پاش و بیش از ۱۲ هزار مترمربع سنگفرش پایانه مرزی مهران انجام شده است.
وی افزود: کارهای اضطراری در داخل محوطه پایانه مرزی مهران انجام شد که امسال طرح اجرای سنگفرش محوطه این پایانه به صورت دائمی به طول ۱۲ هزار مترمربع به پیمانکار واگذار شده است و هم اکنون با پیشرفت ۶۰ درصدی در حال انجام است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام یادآور شد: این طرح (طرح سنگفرش محوطه پایانه مرزی مهران) با اعتباری بالغ بر ۲۲۰ میلیارد ریال در حال اجراست و طبق برنامه‌ریزی انجام شده تا هفته اول مردادماه سال‌ جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.
چشمه‌خاور از تکمیل سیستم‌های خنک‌کننده خبر داد و گفت: همچنین نصب بیش از ۲۰۰ دستگاه مه‌پاش و جت‌فن جدید تا قبل از اربعین در پایانه‌ مرزی شهید سلیمانی و برکت انجام می‌شود.
وی اضافه کرد: در پایانه برکت که بزرگترین پایانه نقل و انتقال مسافربری کشور بوده احداث 3 هزار مترمربع سایبان دائمی در دست اقدام است.



پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط