دوشنبه 04 تیر 1403 - 16:42

کد خبر 521035

یک‌شنبه 27 خرداد 1403 - 12:07:58


ستاره جوان بایرن تمدید کرد


ورزش 3/با اعلام رسمی باشگاه بایرن مونیخ، قرارداد الکساندر پاولوویچ تا سال 2029 تمدید شد.
الکس پاوولویچ از پدیده‌های فصل گذشته فوتبال آلمان و باشگاه بایرن مونیخ بود. در فصل بد باوارایایی‌ها، پاولوویچ توانست بازی‌های درخشانی انجام دهد و حتی به فهرست نهایی آلمان برای یورو 2024 نیز راه یابد اما با بدشانسی و یک بیماری غیرمنتظره شانس حضور در بازی‌ها را از دست داد.
امروز بایرن تمدید قرارداد او تا 2029 را اعلام کرد تا پاوولیچ حداقل برای 5 سال دیگر خودش را به این باشگاه متعهد کند.
پدیده جوان بعد از تمدید گفت: «متاسفانه رویای من برای یورو 2024 به دلیل التهاب لوزه‌ام از بین رفت، که باعث ناراحتی من شد. اما اکنون از تمدید قراردادم با بایرن تا سال 2029 نیز بسیار خوشحالم. این یک رای اعتماد بزرگ باشگاه به من بود و من می‌خواهم پاسخ این اطمینان را بدهم. بایرن باشگاه قلب من است و به این افتخار می‌کنم. من خوشحال و سپاسگزارم.»
مکس ایبرل، مدیر ورزشی بایرن، نیز گفت: «الکساندار پاولوویچ همان بازیکنی است که ما می‌خواهیم و بازیکنی که هواداران بایرن می‌خواهند. بومی مونیخ که از سنین جوانی در بایرن رشد کرد و به تیم اصلی رسید. او یک الگو است برای جوانان که چگونه می‌توان خود را در بالاترین سطح معرفی کرد.»
کریستوف فروند، رئیس بایرن، هم گفت: «این یک داستان فوق‌العاده برای همه ما بود که ببینیم الکساندر پاولوویچ در ماه‌های اخیر چقدر پیشرفت کرده است. او با وجود سن کمش، در اولین فصل حضور به عنوان بازیکن اصلی در تیم حرفه‌ای خودش را تثبیت کرد و یک ملی پوش آلمانی شد. او به تیم آرامش می‌بخشد و حس امنیت می‌دهد.»


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط