سه‌شنبه 05 تیر 1403 - 09:05

کد خبر 521067

یک‌شنبه 27 خرداد 1403 - 12:25:26


اکران ۳ نوبته تبلیغات نامزدهای انتخابات در بیلبوردهای تهران


ایسنا/ معاون تبلیغات سازمان زیباسازی شهرداری تهران جزییات بسته‌های تبلیغاتی شهرداری تهران برای نامزدهای ریاست جمهوری را تشریح کرد و گفت: در این ۶ بسته، ۳۰ سازه عرشه و ۱۵ بیلبورد و سرجمع در هر بسته ۴۵ سازه تبلیغاتی در نظر گرفته شده است.

طارمیان در آیین قرعه‌کشی اختصاص سازه‌های تبلیغاتی شهرداری تهران به نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران و در تشریح ۶ بسته اختصاص پیدا کرده به نامزدهای انتخابات گفت: مساحت هر یک از بسته‌ها برای فضای تبلیغات بین ۱۷۵۰ متر تا ۱۸۵۰ متر مربع است.

وی افزود: پراکندگی همه این بسته‌ها در سطح اتوبان‌ها و بزرگراه‌ها و در چهار پهنه شمال، جنوب، غرب و شرق است که از فردا ساعت ۲۴ تا روز چهارشنبه هفته آینده و ۲۴ ساعت قبل از روز رأی‌گیری امکان اکران تبلیغات بر روی این فضاهای تبلیغاتی در سه نوبت اکران فراهم خواهد شد.

طارمیان ادامه داد: طرح‌هایی که از سوی کاندیداها ارائه می‌شود باید در معرفی و برنامه‌هایشان اختصاص پیدا کند یعنی اجرای طرح‌ها منوط به رعایت قوانین انتخاباتی وزارت کشور است و نصب طرح‌های تبلیغاتی به همراه بسته‌هایی که به هر یک از نامزدها ارائه شده رایگان و با سازمان زیباسازی است که برای اولین بار این کار انجام شده است.

وی تأکید کرد: سعی کردیم پراکندگی برای فضاهای تبلیغاتی همه کاندیداها یکسان باشد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط