سه‌شنبه 05 تیر 1403 - 09:44

کد خبر 521120

یک‌شنبه 27 خرداد 1403 - 14:48:00


اجرای طرح ویژه پلیس راه همدان در عید قربان


فارس/ رئیس پلیس راه استان همدان از اجرای طرح ویژه پلیس راه در تعطیلات عید قربان خبر داد.

علی فکری، رئیس پلیس راه استان همدان از برنامه‌های پلیس راه استان در تعطیلات عید قربان خبر داد و اظهار کرد: کار پلیس تعطیل‌بردار نیست و مرتب طرح‌های عملیاتی در حال اجرا دارد.

وی با بیان اینکه در طرح ویژه قربان از تمام ظرفیت پلیس، تجهیزات، امکانات و نیروی انسانی استفاده می‌کنیم گفت: این طرح با هدف روان‌سازی ترافیک، جلوگیری از گره‌های ترافیکی، برخورد با تخلفات، کاهش تصادفات خصوصا جان‌باختگان جاده‌ای و امدادرسانی در اسرع وقت اجرا می‌شود.

رئیس پلیس راه همدان در این ایام استقرار نیروهای پلیس در نقاط پرتصادف و حادثه‌خیز را جزو برنامه‌های اصلی پلیس برشمرد و افزود: تمام دوربین‌های کنترل تخلفات توسط اداره راهداری از روز گذشته اورهال شده است.

وی از افزودن ۳۲ دوربین کنترل تخلف به تعداد دوربین‌های استان از ماه‌های گذشته خبر داد و گفت: در این راستا ظرفیت بسیار خوبی برای کنترل تخلفات جاده‌ای استان اضافه شده است.

فکری با بیان اینکه در حال حاضر طرح کنترل میانگین سرعت در جاده‌های استان اجرا می‌شود و در تمام مسیرها دوربین مستقر شده است افزود: همچنان خط قرمز ما تخلفات حادثه‌خیز است و در صورت رعایت نکردن و داشتن سرعت، سبقت و لایی‌کشی، خودرو متوقف خواهد شد.

وی با بیان اینکه ۴۰ درصد تصادفات استان را واژگونی به خود اختصاص داده است گفت: بستن کمربند ایمنی در حین رانندگی نیز از اهمیت جدی برخوردار است چراکه ۹۰ تصادفات منجر به فوت را تبدیل به جرحی و تصادفات جرحی را تبدیل به خسارتی می‌کند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط