سه‌شنبه 05 تیر 1403 - 09:53

کد خبر 521129

یک‌شنبه 27 خرداد 1403 - 13:55:00


شهید قندی یزد به دنبال خرید سهمیه لیگ یک


ایسنا/ تیم فوتبال شهید قندی یزد به دنبال خرید سهمیه لیگ یک فوتبال ایران است. 

شنیده‌ها حکایت از این دارد که باشگاه شهید قندی یزد برای حضور در فصل ۱۴۰۴-۱۴۰۳ لیگ آزادگان (لیگ دسته اول) به دنبال خرید امتیاز یکی از تیم های لیگ یکی است.  

تیم فوتبال شهید قندی یزد که در پنج سال گذشته با سوء مدیریت و کسب نتایج ضعیف از چشم هوادران یزدی افتاده، در فصل جدید با تغییراتی که مهم ترین آن تصویب ردیف بودجه باشگاه در مجمع شرکت کابل‌های قندی است و همچنین افزایش تعداد اعضای هیات مدیره از سه نفر به پنج نفر و انتخاب رییس هیات مدیره، خارج از افراد تکراری سالهای گذشته، است، سعی دارد اعتبار از دست رفته خود را به دست آورد.

شهید قندی در چند فصل گذشته یک بار به دلیل شائبه تبانی، یک بار به علت دیرآمدن نیروی انتظامی و در فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۲ نیز به دلیل سهل انگاری مدیران این باشگاه در جذب «مقداد اکبرخواه» که باشگاه داماش گیلان مدعی شد این بازیکن از نامه فسخ قرارداد جعلی استفاده کرده است، از صعود به لیگ دسته یک بازماند.

این باشگاه که در سال ۱۳۶۹ با نام شهید قندی یزد تأسیس و در رده‌های نوجوانان و جوانان و امید و بزرگسالان فعالیت می‌کند؛ در زمان مربیگری «احد شیخ لاری» به لیگ برتر خلیج فارس صعود و پس از یک سال حضور در لیگ برتر، به لیگ یک سقوط و به تربیت یزد تغییر نام داد و بعداً منحل شد.

تیم شهید قندی یزد دوباره با خریدن امتیاز «استقلال رامشیر» در رقابت‌های لیگ دسته دوم ایران ۹۹–۱۳۹۸ حضور پیدا کرد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط