سه‌شنبه 05 تیر 1403 - 09:48

کد خبر 521143

یک‌شنبه 27 خرداد 1403 - 13:11:28


سخت‌گیری عجیب رونالدو؛ اینستاگرام ممنوع!


ورزش 3/سامی خدیرا خاطرات جالبی را از دوران حضور کریستیانو رونالدو در یوونتوس مطرح کرده است.
رونالدو در طول دوران فوتبالش همیشه به رفتار حرفه‌ای و تمرکز کامل روی تمرینات و مسابقات معروف بوده و همین به او در ارائه عملکرد درخشان تا ۳۹ سالگی کمک بسیاری کرده است و هیچ‌کس نمی‌تواند چنین واقعیتی را انکار کند. 
این بازیکن در سال ۲۰۱۸ تصمیم گرفت به دوران حضورش در رئال مادرید خاتمه دهد و راهی یوونتوس شود تا تجربه جدیدی را در فوتبالش به دست آورد و توانست دو قهرمانی در رقابت‌های سری آ به دست آورد و یک قهرمانی هم در مسابقات کوپا ایتالیا را با پیراهن این تیم کسب کرد. 
خدیرا در گفت‌وگو با فایو درباره دوران حضور این ستاره پرتغالی در یووه اظهار داشت: «او به یوونتوس آمد و البته که غرور خاص خودش را داشت. فدریکو کیه‌زا در آن زمان بازیکنی جوان اما با استعداد بود. یک روز او با گوشی در دستش مشغول رفتن به سمت سالن بدنسازی بود که رونالدو او را دید. 

به این بازیکن گفت کجا می‌روی و چه کار می‌کنی؟ با گوشی به سالن بدنسازی می‌روی؟ گوش کن، نیازی به گوشی نداری. به سالن برو و کار کن. اینستاگرام و تیک تاک را رها کن. روی کارت تمرکز کن. بازیکنان جوان متعجب شده بودند اما واقعیت این بود که حضور او حتی سطح تمرینات یووه را هم تغییر داده بود.»


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط