پنج‌شنبه 29 شهریور 1403 - 04:57

کد خبر 52386

پنج‌شنبه 21 اردیبهشت 1402 - 09:02:50


دو عنوان تازه از مجموعه کتاب‌های مو ویلمز در نمایشگاه کتاب


خبرگزاری کتاب ایران/ انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دو عنوان کتاب جدید به نویسندگی مو ویلمز را در سی‌وچهارمین نمایشگاه کتاب تهران عرضه کرده است.
 
 این دو عنوان کتاب با نام‌های «کبوتر ساندویچ پیدا می‌کند!» و «کبوتر باید به مدرسه برود!» به نویسندگی مو ویلمز با ترجمه علی خاکبازان منتشر شده است. «کبوتر باید به مدرسه برود!» درباره کبوتری است که باید به مدرسه برود؛ اما برای نرفتن بهانه می‌آورد و می‌گوید همه‌چیز را می‌داند و لازم نیست به مدرسه برود؛ به این دلیل صبح‌ها دیر بیدار می‌شود یا می‌گوید ممکن است معلم کبوترها را دوست نداشته باشد.
«کبوتر ساندویچ پیدا می‌کند!» هم داستان کبوتری است که یک ساندویچ خوشمزه پیدا می‌کند آن‌قدر خوشحال می‌شود که می‌خواهد تمام آن را یک جا ببلعد؛ اما بعد... یک جوجه اردک ناقلا و گرسنه از راه می‌رسد و کمی از ساندویچ را می‌خواهد.

کتاب‌های «کبوتر ساندویچ پیدا می‌کند!» و «کبوتر باید به مدرسه برود!» هر کدام در ۳۶ صفحه و به بهای ۵۵ هزار تومان با شمارگان ۲ هزار و ۵۰۰ نسخه از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شده است.

پیش از این انتشارات کانون، کتاب‌های «کبوتر باید حمام کند!»، «نگذار کبوتر تا دیروقت بیدار بماند!»، «چرا به جوجه اُردک کلوچه دادند؟» و «به کبوتر اجازه نده اتوبوس براند» را منتشر کرده بود که به تازگی کتاب «کبوتر باید حمام کند!» بازنشر شد و شمارگان آن در چاپ چهارم به ۱۲ هزار و ۵۰۰ نسخه رسیده است.
علاقه‌مندان می‌توانند این مجموعه را از فروشگاه‌های کانون پرورش فکری در سراسر کشور و پایگاه فروش اینترنتی محصولات کانون به نشانی Digikanoon.ir تهیه کنند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تازه‌ترین کتاب‌هایش را در سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به صورت حضوری و مجازی در سایت book.icfi.ir نیز در معرض فروش گذاشته است.
غرفه‌های کانون در سالن جنوبی ناشران کودک و نوجوان غرفه ۱۸۱، سالن ناشران عمومی واقع در راهروی ۱۴، غرفه ۷ و بخش جنبی کودک و نوجوان مصلی تهران خواهد بود.


سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ۲۰ تا ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ با شعار «آینده خواندنی است» در مصلی امام خمینی(ره) تهران برگزار می‌شود.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط