جمعه 06 مهر 1403 - 16:56

کد خبر 525575

پنج‌شنبه 31 خرداد 1403 - 15:00:00


تابستان را با این کلاس‌ها بگذران!


خراسان/ بسته پیشنهادی جوانه برای نوجوان‌هایی که دوست دارند اوقات‌فراغت‌شان را خوب بگذرانند
با شروع فصل تابستان، یکی از مسئله‌های مهم نوجوان‌ها این است که اوقات فراغت‌شان را چطور بگذرانند. آن دسته که سال بعد کنکوری هستند تکلیف‌شان از قبل مشخص است و برنامه‌ریزی‌شان هم مربوط به برنامه مطالعاتی تابستان است. دسته دیگری معتقدند تابستان فقط باید تفریح کرد و قید کلاس‌های تابستانی را می‌زنند. دسته دیگری هم وجود دارند که می‌خواهند با یک کلاس آموزشی یا تفریحی تابستان‌شان را بگذرانند. ما در بسته پیشنهادی این هفته می‌خواهیم چهار کلاس کاربردی را که همیشه به دردتان می‌خورد،معرفی کنیم.
 زبان انگلیسی و حتی آیلتس!
شاید خیلی از شماها دوست دارید زبان ترکیه‌ای یا کره‌ای را دنبال کنید اما پیشنهاد می‌کنیم اول از همه به کلاس‌ زبان انگلیسی بچسبید و به عنوان یک زبان کاربردی آن را ادامه بدهید. مسلط بودن به زبان انگلیسی در دنیای امروزی یک مهارت است. در طول این فصل چون خبری از درس و مدرسه نیست با ذهن بازتری می‌توانید سر این‌طور کلاس‌ها حاضر شوید و روی یادگیری زبان انگلیسی حساب باز کنید. همین‌طور اگر سطح زبان انگلیسی خوبی دارید می‌توانید به فکر شرکت در کلاس‌های آیلتس و آزمون آن هم باشید.
  مهارت‌های رایانه و وابستگان!
فناوری هر روز در حال پیشرفت است و این روزها همه چیز وابسته به رایانه و اینترنت است. حالا که در تابستان ساعت‌های زیادی را با لپ‌تاپ‌ و رایانه می‌گذرانیم چرا به سراغ یادگیری مهارت‌های آن نرویم؟ 
 ثبت‌نام در کلاس‌های تابستانی 
مهارت‌های رایانه شرایطی را ایجاد می‌کند تا از سازوکار رایانه‌ها سردربیاوریم و بتوانیم از آن برای هدف‌های خود استفاده ‌کنیم. یکی از کلاس‌های مفید وابسته با رایانه نرم‌افزارهای مایکروسافت آفیس است که یک مجموعه کاربردی، مفید و موردنیاز به حساب می‌آید. این نرم‌افزارها شامل ورد، اکسل، پاورپوینت، اوت لوک و... است که روی همه سیستم‌های رایانه‌ای و حتی تلفن‌های همراه هم گسترش پیدا کرده‌اند. 
 فتوشاپ و نرم‌افزارهای گرافیکی
دنیای نرم‌افزارهای گرافیکی هر روز گسترده‌تر و جذاب‌تر می‌شود و شرکت‌ها، داتر و مشاغل مختلف به افراد متخصص در این حوزه نیاز دارند. یادگرفتن هرکدام از نرم‌افزارهای گرافیکی، یک برگ برنده برای نوجوانی است که هنوز در ابتدای مسیر قرار دارد. برای مثال، نرم‌افزار فتوشاپ که کاربرد و نیاز فوق‌العاده‌ای برای آن در بازار کار کشور وجود دارد. فتوشاپ با این که نرم‌افزاری وسیع با امکانات متعدد است، اما رابط کاربری بسیار خوبی دارد و دانش‌آموز با کمک یک فرد متخصص در این حوزه، گام به گام و اصولی کار با ابزار آن را یاد می‌گیرد. مسلط شدن روی نرم‌افزارهایی مانند فتوشاپ آن هم در سنین نوجوانی، مهارتی عالی و پول‌ساز محسوب می‌شود.
 حتما ورزش!
ما توصیه می‌کنیم جدا از هر کلاس تابستانی دیگر، حتما یک کلاس یا تفریح را برای فعالیت فیزیکی‌تان در نظر بگیرید تا کمی از کم‌تحرکی را که به واسطه در دست‌گرفتن گوشی و مدرسه و ... دارید، جبران کنید. دست شما در انتخاب کلاس ورزشی باز است؛ فوتبال، بسکتبال، فوتسال،والیبال، تکواندو، کاراته، بدمینتون، پارکور، اسکیت، هندبال و ده‌ها رشته دیگر. پیشنهاد مشخص ما برای کلاس ورزشی تابستان کلاس شناست که هم می‌تواند به گذراندن تابستان‌تان کمک کند و هم یک مهارت است.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط