جمعه 08 تیر 1403 - 09:00

کد خبر 529569

یک‌شنبه 03 تیر 1403 - 22:14:00


ادعای عجیب مردی که متهم است دوستش را با موتور زیر گرفت


اعتماد/ پسر جوانی که متهم است برای انتقامجویی دوستش را با موتور زیر گرفته و او را تا آستانه مرگ برده، ادعا کرد شاکی به دروغ او را متهم کرده است.

متهم زمانی بازداشت شد که جوان صدمه‌دیده به نام رضا از کما بیرون آمد و از او شکایت کرد.

چندی قبل به پلیس اعلام شد جوانی زخمی ‌به بیمارستانی در تهران برده شده است. در آن زمان خانواده رضا نمی‌دانستند چه اتفاقی برای او افتاده است. بنابراین، شکایتی مطرح نکردند. در حالی که تصور می‌شد رضا تصادف کرده است، این جوان بعد از ۸۰ روز از کما بیرون آمد. او علیه دوستش احسان شکایت کرد و مدعی شد احسان او را زیر گرفته است.
او در شکایت خود گفت: احسان با دوستان من درگیری داشت. زمان حادثه به سمت ما حرکت کرد و با موتور من را زیر گرفت و فرار کرد. او مرا به قصد کشت زیر گرفت.
با تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست، پرونده برای رسیدگی به شعبه ۱۱۳ دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. در جلسه رسیدگی، نماینده دادستان کیفرخواست علیه متهم را خواند و در ادامه رضا در جایگاه قرار گرفت. او گفت: مدتی قبل از اینکه من با موتور زیر گرفته شوم، احسان توی محله به خاطر «نگاه چپ» با چند نفر از دوستانم درگیر شده بود. او برای اینکه تلافی کند روز حادثه وقتی ما مقابل قهوه‌خانه ایستاده بودیم با موتور به سمت ما حمله کرد و من را با موتور زیر گرفت. من به دلیل برخورد شدید با زمین زخمی ‌و بیهوش شدم و چون خانواده‌ام از ماجرا خبر نداشتند شکایتی علیه احسان نکرده بودند. من هم به صورت معجزه‌آسا زنده ماندم. پزشکان گفته بودند زنده نمی‌مانم. حالا علیه متهم درخواست مجازات دارم.
در حالی که شاهدان تایید کرده بودند متهم به رضا حمله کرده است، احسان ادعای دیگری را مطرح کرد. او در یک ادعای عجیب گفت: در قرچک ورامین مغازه‌دار هستم. رضا و دوستانش دو سال قبل بالاتر از مغازه من مقابل یک کافه دعوا راه انداختند. آنها به سمت طرف دیگر درگیری نارنجک پرتاب کردند. من بلافاصله بعد از صدای مهیبی که در محل پیچیده شده بود خودم را مقابل در مغازه‌ام رساندم و فهمیدم رضا زخمی ‌و به بیمارستان منتقل شده است. او ۸۰ روز بعد وقتی که از کما بیرون آمد و از بیمارستان ترخیص شد، برای اینکه بتواند هزینه‌های درمانی‌اش را تامین کند می‌خواست از یک نفر شکایت کند و از او دیه بگیرد. به همین خاطر به دروغ مرا به عنوان متهم معرفی کرد. باور کنید من در این ماجرا هیچ دستی نداشتم و بی‌گناه بازداشت شده‌ام. من درگیری‌ای با شاکی این پرونده نداشتم و او را با موتور زیر نگرفته‌ام. او دروغ می‌گوید.

با پایان دفاعیات متهم، قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط