جمعه 08 تیر 1403 - 09:02

کد خبر 529583

یک‌شنبه 03 تیر 1403 - 22:10:31


دلیخت: درک می‌کنم که چرا تا الان در یورو بازی نکرده‌ام!


ورزش 3/ماتیاس دلیخت، ستاره تیم ملی هلند، می‌گوید درک می‌کند که تاکنون فرصت بازی در یورو ۲۰۲۴ را به دست نیاورده است.
 تیم ملی هلند در دو بازی ابتدایی یورو ۲۰۲۴ عملکرد خوبی داشته اما این نمایش بدون حضور ماتیاس دلیخت رقم خورده است.
این بازیکن در مصاحبه جدیدی با بیان مطالبی نشان داد که از وضعیت فعلی خود ناراضی نیست و همچنان امیدوار است که در ادامه تورنمنت نقش مهمی ایفا کند. او تأکید کرد که تمرینات خود را با تمام توان ادامه خواهد داد تا در صورت نیاز تیم، بتواند به بهترین شکل ممکن عمل کند.
دلیخت که در نیمه دوم فصل گذشته با بایرن مونیخ عملکرد درخشانی داشته است، معتقد است که رقابت شدید در خط دفاع هلند باعث شده تا تاکنون فرصتی برای بازی پیدا نکند. با این حال، او به خوبی می‌داند که باید همیشه آماده باشد تا در صورت بروز مشکلاتی نظیر مصدومیت یا محرومیت سایر بازیکنان، بتواند به میدان برود و تأثیرگذار باشد.
مدافع بایرن مونیخ درباره عدم حضور در بازی‌های یورو ۲۰۲۴ تا پایان هفته دوم گفت:«احساس می‌کردم که در فرم خوبی هستم و این را در نیمه دوم فصل در بایرن مونیخ نشان دادم. دوست داشتم این روند را در اینجا ادامه دهم. از این نظر شروع این تورنمنت برای من ناخوشایند بود. رقابت در خط دفاع بسیار شدید است. در طول دوران حرفه‌ای‌ام یاد گرفته‌ام که شروع یک تورنمنت یا فصل جالب است، اما بیشتر پایان آن مهم است. به همین دلیل نسبتا آرام هستم.
همچنین احساس می‌کنم که در این تورنمنت اتفاقی خواهد افتاد که به من اجازه خواهد داد تا همچنان بازیکن مهمی باشم. این باعث می‌شود که در طول تمرینات بهترین عملکرد خود را داشته باشم و همیشه سعی کنم تا جای ممکن آماده باشم.»


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط