جمعه 08 تیر 1403 - 09:50

کد خبر 529597

یک‌شنبه 03 تیر 1403 - 22:23:19


آلساندرو باستونی: ترس جایی در فوتبال ندارد


ورزش 3/آلساندرو باستونی، مدافع ایتالیا، تأکید کرد که تیمش باید شجاع باشد.
  آلساندرو باستونی، مدافع ایتالیا، در آستانه دیدار حساس مقابل کرواسی در یورو 2024، از لزوم حفظ روحیه و غلبه بر ترس صحبت کرد. آتزوری که در این گروه تاکنون با یک پیروزی و یک شکست،  سه امتیاز کسب کرده، برای صعود به مرحله حذفی نیاز به کسب نتیجه‌ای درخشان در این بازی دارد.
باستونی به خبرنگاران گفت: "من از به کار بردن کلمه 'ترس' در مورد فوتبال خوشم نمی‌آید. ما کرواسی را آنالیز کرده‌ایم، آن‌ها می‌توانستند در بازی مقابل اسپانیا گل‌های زیادی به ثمر برسانند. ما نهایت احترام را برای آن‌ها قائلیم، آن‌ها تجربه بالایی دارند و در سطح باشگاهی بازی‌های زیادی را در کنار هم انجام داده‌اند. جشن گرفتن در زمان پیروزی کار آسانی است، اما در زمان شکست است که ذات واقعی انسان‌ها مشخص می‌شود. ما فردا شب می‌خواهیم ثابت کنیم که درس خود را از بازی مقابل اسپانیا گرفته‌ایم."
مدافع ایتالیا در ادامه در مورد نحوه مقابله با حریف قدرتمند خود گفت: "ما باید با رویکرد خود، شور و اشتیاق حریف را از بین ببریم. رویکرد ما، فراتر از هر توانایی فنی، باید جسورانه و با اعتماد به نفس باشد. این چیزی بود که در بازی مقابل اسپانیا از آن بی‌بهره بودیم، اما برای کرواسی احترام زیادی قائلیم."
باستونی با تأکید بر لزوم حفظ روحیه جنگندگی و انگیزه برای جبران شکست مقابل اسپانیا خاطرنشان کرد: "در فوتبال جایی برای ترس و واهمه وجود ندارد. ما در مورد اتفاقات بازی مقابل اسپانیا صحبت کرده‌ایم و اشتباهات خود را درک کرده‌ایم. وقتی می‌بازید، به دنبال انگیزه‌ای برای پیشرفت می‌گردید و خوشبختانه فوتبال همیشه به شما فرصتی دوباره می‌دهد، بنابراین مشتاقانه منتظر بازی فردا شب هستیم."
دیدار حساس ایتالیا و کرواسی فردا شب در چارچوب رقابت‌های یورو 2024 برگزار می‌شود. این دیدار برای هر دو تیم سرنوشت‌ساز است و آن‌ها برای صعود به مرحله حذفی نیاز به کسب امتیاز دارند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط