جمعه 08 تیر 1403 - 14:05

کد خبر 530494

دوشنبه 04 تیر 1403 - 16:15:31


ویدیوی معرفی ماشین فول آپشن و وارداتی جدید نیسان در ایران


/ شرکت نامی خودرو به عنوان نماینده فروش و خدمات پس از فروش نیسان در ایران، فروش نسخه فول آپشن و هیبرید یک سدان ژاپنی را آغاز کرده است. مکس ادیشن (Max Edition) محصول وارداتی نامی خودرو به حساب می آید. در این گزارش به سراغ ویدیوی معرفی مکس ادیشن و فول آپشن شرکت نامی خودرو رفته ایم. نیسان سیلفی مکس ادیشن با قیمت علی الحساب یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومانی در مبادی ورودی به مشتریان سامانه وارداتی ها عرضه می شود. این خودرو قیمت بالاتری نسبت به نیسان سیلفی پلاس دارد و امکانات بیشتری را در اختیار خریداران می گذارد.


مکس ادیشن به پیشرانه ۱.۲ لیتری تنفس طبیعی و سه سیلندر مجهز است. این پیشرانه ۷۲ قدرت تولید می کند. اما این توان جهت ایجاد قدرت حرکتی در خودرو استفاده نمی شود و در اصل باتری های خودرو با پیشرانه بنزینی شارژ می شود. سیلفی به یک موتور الکتریکی ۱۳۶ با ۳۰۰ نیوتن متر مجهز است و با این قوای محرکه می تواند شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر را در کمتر از ۱۰ ثانیه ثبت کند. مصرف سوخت بهینه این خودرو کمتر از ۵ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر است.
در نیسان سیلفی مکس ادیشن و فول آپشن نامی خودرو امکانات مختلفی وجود دارد. می توان گفت که سیلفی مکس ادیشن در بحث ایمنی و امکانات رفاهی جایگاه بالاتری نسبت به سیلفی پلاس دارد. این سدان ژاپنی و وارداتی به سانروف برقی، استارت دکمه ای، تنظیم حالت رانندگی، کروز کنترل تطبیقی، رادار نقطه کور، رادار خط خوان، رانندگی خودکار بین خطوط، جلو آمپر دیجیتال، سنسور نور، نور بالای اتوماتیک، اخطار برخورد از جلو، ترمز اضطراری اتوماتیک، شش کیسه هوا، صندلی برقی راننده، نور پردازی کابین، دوربین و سنسور پارک عقب، شارژر بیسیم تلفن همراه و… مجهز است.
در حال حاضر سایر شرکت های واردکننده تحویل پلاس را آغاز کرده اند. شرکت نامی خودرو هم محموله سیلفی مکس ادیشن را به انبارهای خود رسانده است. بر اساس برنامه ریزی های این شرکت، مشتریان نامی خودرو نمونه فول آپشن سیلفی را تحویل خواهند گرفت.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط