یک‌شنبه 08 مهر 1403 - 01:01

کد خبر 531067

سه‌شنبه 05 تیر 1403 - 10:13:48


لحظه به لحظه یا یورو؛ جنگ صعود و صدر!


ورزش 3/آخرین دور از مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴ در حال برگزاری است و امروز قرار است تماشاگر دیدارهای حساس و جذابی باشیم.
سومین و آخرین دور از دیدارهای مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ در حال برگزاری است و امروز قرار است شاهد چهار دیدار از دو گروه C و D باشیم که همگی از جذابیت بسیاری برخوردار هستند و می‌توانند روند جدول حذفی را تغییر دهند.
در دو دیدار اولی که از ساعت ۱۹:۳۰ به وقت ایران برگزار خواهد شد تیم ملی فرانسه به مصاف تیم ملی لهستان می‌رود و تیم ملی هلند هم حریف اتریش خواهد بود. در دو دیدار بعدی هم از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت ایران تیم ملی انگلیس روبروی اسلوونی به میدان خواهد رفت و  تیم ملی دانمارک هم مقابل تیم ملی صربستان قرار خواهد گرفت. 
پوشش زنده خبری
_روزنامه مارکا پس از پیروزی تیم ملی اسپانیا برابر آلبانی تیتر و عکس روی جلدش را به تمجید از فران تورس اختصاص داد و نوشت: «بهتر از همیشه!»

_لوکا مودریچ با گلی که در بازی برابر تیم ملی ایتالیا به ثمر رساند توانست عنوان مسن‌ترین گلزن یورو ۲۰۲۴ را با ۳۸ سال و ۲۸۹ روز از آن خود کند و این اتفاق واکنش کاربران در شبکه‌های اجتماعی را به همراه داشت که بسیاری از آنها او را بازیکنی جاودانه خواندند که هنوز توانایی درخشش در زمین بازی را دارد.

_اسپالتی پس از تساوی برابر تیم ملی کرواسی چندان خوشحال به نظر نمی‌رسید و در طول گفت‌وگو با اسکای اسپورت و همچنین نشست خبری بعد از این دیدار بارها پاسخ خبرنگاران را با خشم و عصبانیت داد، اتفاقی که مورد توجه بسیاری قرار گرفت. 


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط