یک‌شنبه 08 مهر 1403 - 01:28

کد خبر 531881

چهارشنبه 06 تیر 1403 - 09:08:10


کشف ۳۰ فقره سرقت ضبط و پخش خودرو در مشهد


تسنیم/ جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: با تلاش مأموران کلانتری مهرگان مشهد متهم به ۳۰ فقره سرقت ضبط و پخش خودرو به دام افتاد.

سردار احمد نگهبان، جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی اظهار کرد: در پی گزارش چند فقره سرقت ضبط و پخش خودرو در محدوده شهرک مهرگان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران دایره تجسس کلانتری مهرگان با بررسی تصاویر به‌دست آمده از سرقت‌ها و تحقیقات میدانی متهم را که از افراد سابقه‌دار است، شناسایی و به صورت نامحسوس تحت نظر گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده پس از جمع‌آوری ادله و مستندات کافی با هماهنگی مقام قضایی متهم را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش 6 دستگاه ضبط و پخش خودرو کشف کردند.

نگهبان گفت: متهم 22 ساله پس از انتقال به مقر انتظامی در بازجویی،های به عمل آمده و در مواجهه با مستندات و ادله کشف شده به 30 فقره سرقت ضبط و پخش خودرو در سطح شهر مشهد و فروش آن‌ها در بازار روزها اعتراف کرد.

وی با اشاره به معرفی متهم به دادسرا، از شهروندان خواست اتومبیل خود را به لوازم ایمنی ضد سرقت مانند سیستم دزدگیر، قفل فرمان، قفل پدال، سوئیچ مخفی و سایر لوازم بازدارنده از سرقت مجهز کنند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط