شنبه 09 تیر 1403 - 18:17

کد خبر 532877

پنج‌شنبه 07 تیر 1403 - 12:01:00


شرایط فروش «آئودی Q5» برقی اعلام شد


/ بعد از عرضه خودروها در سامانه خودروهای برقی، توسط شرکت معین خودرو ایرانیان اعلام شد.

بدون تردید یکی از خودروهای جذابی که در سامانه خودروهای برقی عرضه شد، آئودی Q5 ای ترون بود. یک کراس اوور تمام برقی و لوکس از نشان پرطرفدار آلمانی که از دیگر خودروهای عرضه شده در سامانه یک سر و گردن بالاتر بود. همین باعث شد تا تقاضای بالایی برای این خودرو ثبت شود و تعداد کمی از افراد بتوانند در اولویت خرید این خودرو قرار گیرند. حالا شرایط فروش آئودی Q5 برقی توسط معین خودرو ایرانیان اعلام شده است و مشتریان این خودرو می توانند نیمی از مبلغ علی الحساب را واریز کنند. باقی مبلغ و تعیین قیمت نهایی در زمان صدور دعوتنامه خواهد بود و موعد تحویل خودروها هم ۹۰ روز کاری محاسبه می شود.

جدول شرایط فروش آئودی Q5 برقی

ویدیوی معرفی و مشخصات فنی

نیروی محرکه این نسخه از آئودی Q5 e-tron از یک پیشرانه برقی ۱۵۰ با توان کیلووات (۲۰۲ اسب بخار) تامین می شود که این پیشرانه می تواند گشتاور نهایی ۳۱۰ نیوتن متر را تولید و به چرخ های عقب منتقل کند. این خودرو برای تامین انرژی مورد نیاز پیشرانه برقی خود از پکیج باتری با ظرفیت ۸۳.۴ کیلووات ساعت استفاده می کند. نکته جالب توجه این است که این خودرو به کمک این باتری ها می تواند تنها با یکبار شارژ کامل، مسافتی در حدود ۵۶۰ کیلومتر را طی کند که عدد قابل توجهی به شمار می رود.

از جمله امکانات آئودی Q5 ای ترون می توان به؛ ۶ کیسه هوای ده نقطه ای، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، رادار نقطه کور، ترمز اضطراری اتوماتیک، رادار خط خوان، سامانه هشدار تصادف از جلو و عقب، سامانه پایش فشار باد تایرها، کروز کنترل تطبیقی، راننگی خودکار بین خطوط، تابلو خوان، رانندگی خودکار در ترافیک، سامانه DOW، هدآپ دیسپلی (HUD)، استارت دکمه ای، ورود خروج بدون کلید، پشت آمپر دیجیتالی، رینگ های آلومینیومی، تریم چرم مصنوعی، نمایشگر لمسی سیستم مالتی مدیا، فرمان کمکی برقی، خروجی تایپ سی، گرم کن صندلی های عقب و جلو، سرد کن صندلی های جلو، نوربالای اتوماتیک، در صندوق عقب برقی، فناوری LED چراغ ها، سقف پانوراما، چراغ خوش آمد گویی، آینه الکتروکرومیک، تنظیم برقی صندلی های سرنشینان جلو، شارژر بی سیم، نورپردازی کابین، درگاه USB، تصفیه هوای داخل کابین، سنسور پارک، دوربین دنده عقب، سیستم صوتی حرفه ای، شیفتر پشت فرمان و… اشاره کرد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط