دوشنبه 11 تیر 1403 - 01:02

کد خبر 534918

جمعه 08 تیر 1403 - 21:01:00


مرسدس بنز اس کلاس برای سال ۲۰۲۶ دچار تغییراتی خواهد شد


/ مرسدس بنز ، اس کلاس ۲۰۲۶ را رسما رونمایی نکرده است و احتمالا تا سال آینده این کار را انجام نخواهد داد، زیرا انتظار می رود سدان پرچمدار به روز شده این برند به عنوان مدل ۲۰۲۶ وارد دنیای جدیدی شود.

به گزارش ، این تصاویری که به اشتراک گذاشته شدند رندر هایی هستند که توجه ها را به خود جلب کرده اند. آنها توسط Digimods Design ارائه شده اند و طراحی غیر واقعی مرسدس بنز اس کلاس ۲۰۲۶ را نشان می دهند.

با تاکید بر کلمه “غیر واقعی”، خواهیم گفت که چه چیز جدیدی در مقایسه با S-Class فعلی، در مدل جدید وجود خواهد داشت. جلو پنجره بهینه سازی شده و دارای الگوی جدیدی است، سپر با دریچه های جانبی بلندتر و ورودی هوای مرکزی بزرگ تر، اسپرت تر به نظر می آید و چراغ های جلو، جدید و دارای چراغ های روشنایی در روز ستاره ای هستند.

سایر اقلام سدان پرچم دار برند بنز کاملا متفاوت به نظر می رسند، مانند رکاب های جانبی، دستگیره درب ها، آینه های جانبی، سپر عقب، دیفیوزر، چراغ های عقب و غیره.

طراح به سراغ تریم تهاجمی تر رفته است که توسط ورودی های هوای بزرگ جلو، سپر عقب اسپرت و دیفیوزر چند باله بزرگ با بریدگی هایی برای نوک اگزوز مورد تاکید قرار گرفته است. رینگ های دو رنگ دارای الگوی چند پره هستند و با پکیج “حذف کروم”، خودرو ظاهری خاکستری می یابد که برای تمام قسمت های براق خودرو اعمال می شود تا جلو پنجره نمایان تر شود.

در دنیای واقعی، مرسدس اس کلاس مدل ۲۰۲۶ دارای نور پردازی های متفاوتی در هر دو سمت جلو و عقب خودرو خواهد بود و در قسمت جلویی آن طرح ستاره ای دیده می شود. به نظر می رسد که این یک ایده عالی است و باید توسط سایر وسایل نقلیه موجود در مجموعه این شرکت پذیرفته شود.

فضای داخلی هنوز منسوخ نشده است، اما دیگر برای مشتریان آگاه به فناوری ممکن است که جذاب نباشد، زیرا اس کلاس فعلی چهار سال پیش عرضه شده است. این احتمال وجود دارد که خودرو ساز نرم افزار جدیدی را برای سیستم اطلاعات و سرگرمی به سبک پرتره و صفحه پشت کیلومتر دیجیتال شبیه به تبلت آن ارائه دهد. همچنین ممکن است ویژگی های جدیدی اضافه شود، اما منتظر چیز خارق العاده ای نباشید، زیرا در نهایت این یک تغییر چهره است و نه یک نسل جدید.

همچنین مشخص نیست که آیا شاسی تغییراتی داشته است یا خیر. علاوه بر این، جزئیاتی در مورد مجموعه انتقال نیرو وجود ندارد، اما باید با همان موتور ها که برخی از آن ها قابلیت بهینه سازی دارند ارائه شود.

گفته می شود مرسدس در سال ۲۰۲۵ از اس کلاس فیس لیفت شده رونمایی خواهد کرد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط