دوشنبه 11 تیر 1403 - 20:05

کد خبر 535994

شنبه 09 تیر 1403 - 16:20:40


نقدعلی: جریان اصلاح‌طلبی هرچه داشت رو کرد


ایسنا/ نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: علی رغم اینکه جریان اصلاحات همواره ادعای مظلومیت می‌کرد، این بار هرچه در دست داشت را به میدان آورد اما دیدیدم که مردم به این جریان اقبالی نشان نداد.

محمدتقی نقدعلی با اشاره به ضرورت اتحاد جریان انقلابی در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، بیان کرد: الحمدالله نظام اسلامی ما در طول ۴۵ سال گذشته در هر دوره شگفتانه‌های زیادی داشته است. انتخابات ریاست جمهوری این دوره نیز یکی از شگفتانه‌های انقلاب اسلامی بود که مختص نظام دینی و ولایی است. در هیچ کجای دنیا چنین شگفتانه‌های نداریم. با وجود مشکلات و مسائلی که در کشور است مردم با شور و حرارت برای حل مشکلات خود پای صندوق رای حضور پیدا کردند.
وی در ادامه اظهار کرد: با وجود گرمایی که در برخی از مناطق داشتیم، گرمای بالای ۵۰ درجه که اساسا حضور را در ساعات ابتدایی روز غیرممکن می کرد، ما شاهد حضور پرشور مردم بودیم. جریان اصلاح طلبی همواره ادعای مظلومیت می کرد اما این دفعه هم کاندیدا داشت و هم تبلیغات خود را به شکلی اعلی انجام داد و به نوعی هرچه توان داشت به میدان آورد. هرچه خواست گفت. هم تریبونی داشت و هیچ ادعایی نبود که این جریان ناگفته بگذارد.
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در نهایت میزان اقبال مردم به این جریان را علی رغم این همه تلاش دیدیم. در مقابل جریان انقلابی یا به نوعی جریان خدمت کاندیداهای مختلفی داشت. جریان انقلاب کارنامه خدمتی دارد. آقای جلیلی، آقای قالیباف و آقای زاکانی کارنامه خدمتی دارند. جریان انقلاب برای رفع فساد و تبعیض پا به میدان گذاشته و ان شاءالله در انتخابات دور دوم با انتخاب آقای جلیلی خدمات شهید رئیسی استمرار پیدا خواهد کرد.
وی در ادامه تاکید کرد: یقینا با انتخاب آقای جلیلی راه خدمتی که شهید رئیسی آغاز کرد در عرصه‌های مختلف ادامه پیدا خواهد کرد. البته این پیروزی حاصل نمی‌شود مگر با اتحاد همه عزیزان در جبهه انقلاب. بنده از همه عزیزانی که پشت سر آقای قالیباف بودند و همه طرفداران جبهه انقلاب دعوت می کنم تا در انتخابات پیش رو منسجم حضور پیدا کرده تا شاهد پیروزی جریان انقلاب باشیم. همه باید یکدل پای کار آمده تا شاهد ادامه راه خدمت باشیم. همه اقشار جامعه به ویژه مستضعفان نیز باید پای کار بیایند. انقلاب ما انقلاب مستضعفان بود و به دست مستضعفان به پیروزی رسید. ان شاالله این بار نیز شاهد تحقق این پیروزی و ادامه راه خدمت خواهیم بود.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط