دوشنبه 11 تیر 1403 - 20:36

کد خبر 536004

شنبه 09 تیر 1403 - 16:28:52


آپدیت بزرگ تلگرام برای اپلیکیشن های تحت وب در راه است


گجت نیوز/ همزمان با داغ شدن تنور بازی های تلگرامی و برنامه های مختلف، آپدیت بزرگ تلگرام برای اپلیکیشن های تحت وب در راه است.
 
یکی از دلایل عمده محبوبیت اپلیکیشن‌های تحت وب نظیر همستر کامبت و تپ سواپ طی ماه‌های اخیر، حضور پررنگ و حمایت بی‌چون و چرای پاول دورف، موسس تلگرام است. بی‌شک اگر تلگرام و شبکه بلاک چین تون پشت اپلیکیشن‌ها در نمی‌آمدند، امروز شاهد رشد و موفقیت آنها نبودیم.

انتشار آپدیت بزرگ تلگرام برای اپلیکیشن های تحت وب
تلگرام در حال تبدیل شدن به یک اکوسیستم جامع و بزرگ برای دنیای وب ۳ است. حضور بازی‌های محبوبی مثل نات کوین، همستر کمبات و تپ سواپ بیانگر حجم برنامه‌های دورف برای تداوم مسیری است که در پیش گرفته. در تازه ترین اخبار بازی‌های تلگرامی باید به به‌روزرسانی بزرگ پیام رسان محبوب تلگرام اشاره کنیم که برنامه‌های تحت وب را نشانه گرفته است.

آقای دورف تصمیم گرفته آپدیت قابل توجهی را برای برنامه‌های تحت وب خود منتشر کند تا کاربران بتوانند به راحتی بین برنامه‌های مختلف جابه‌جا شده و در اثنای بازی کردن به مکالمات خود ادامه داده و کانال‌های خود را مدیریت کنند. تاریخ دقیقی برای انتشار به‌روزرسانی بزرگ تلگرام تعیین نشده ولی انتظار می‌رود به زودی شاهد اعمال تغییراتی اساسی برای اپلیکیشن‌های تحت وب تلگرام نظیر همستر کمبات و پیکسل ورس باشیم.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط