سه‌شنبه 12 تیر 1403 - 11:52

کد خبر 537140

یک‌شنبه 10 تیر 1403 - 14:02:58


بازی Forza Horizon 4 به‌صورت رایگان در دسترس برخی از گیمرها قرار می‌گیرد


زومیت/ برخی از گیمرهای سرویس ایکس‌باکس گیم پس قرار است نسخه‌ی استاندارد بازی Forza Horizon 4 را رایگان دریافت کنند.
 
پلی‌گراند گیمز، توسعه‌دهنده‌ی فورتزا هورایزن ۴، پیش‌تر گفته بود که چرخه‌ی عمر این بازی در سال ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد. هورایزن ۴ در سال ۲۰۱۸ در دسترس قرار گرفت و با استقبال چشمگیری مواجه شد.

آن‌طور که وب‌سایت ویندوز سنترال می‌نویسد، مشترکین سرویس ایکس‌باکس گیم پس پیام جدیدی دریافت کرده‌اند و به آن‌ها گفته شده است که اگر DLC فورتزا هورایزن ۴ را خریده‌اند، به‌زودی نسخه‌ی دیجیتالی رایگان بازی را دریافت خواهند کرد. این طرح شامل کسانی می‌شود که تا روز ۲۵ ژوئن ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) اشتراک گیم‌ پس را خریده‌اند و صرفاً از این طریق مشغول تجربه‌ی فورتزا هورایزن ۴ شده‌اند.

اگر جزو کاربران واجد شرایط هستید، می‌توانید کد دانلود بازی فورتزا هورایزن ۴ را در Xbox Message Center ببینید. پلی‌گراند گیمز گفته که توزیع کد به‌صورت تدریجی انجام می‌شود، بنابراین برخی از کاربران ممکن است چند روز بعد کد را دریافت کنند.

بازی Forza Horizon 4 قرار است در روز ۱۵ دسامبر ۲۰۲۴ (۲۵ آذر ۱۴۰۳) از ایکس‌باکس گیم‌پس و فروشگاه‌های مختلف از جمله استیم خارج شود.

خروج Forza Horizon 4 از فروشگاه‌ها نتیجه‌ی پایان قرارداد همکاری پلی‌گراند گیمز با ناشران موسیقی و خودروسازان است. پیش‌تر بازی Quantum Break نیز به دلایل نسبتاً مشابه، ایکس‌باکس گیم پس را ترک کرده بود اما در نهایت مجدداً به این سرویس بازگشت.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط