سه‌شنبه 12 تیر 1403 - 11:43

کد خبر 537161

یک‌شنبه 10 تیر 1403 - 14:25:00


رسایی: در شرایط امروز بورس، بود و نبود وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی چه فرقی می‌کند؟


ایلنا/نماینده مردم تهران در مجلس گفت: سوال من از آقای وزیر اقتصاد، آقای رئیس بورس و آقای بانک مرکزی این است در شرایط امروز بود و نبود شما چه فرقی می‌کند و چرا دقت نمی‌کنید.

حمید رسایی در نشست علنی امروز (یکشنبه ۱۰تیرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری گفت: خطاب من امروز به کاندیداهای ریاست جمهوری است که ستادهای خود را دو دستی تقدیم وزرای دولت روحانی کرده است. مراقب باشید یکی از وزرای آقای روحانی که در ستاد شما است کاندیداهای دیگر را طالبان خطاب می‌کند. این یعنی به ۱۰ میلیون نفر از ایرانی‌ها چنین نسبتی دادن.
نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس ادامه داد: وزیر خارجه آقای روحانی که در ستاد شما است به کاندیداهای دیگر می‌گوید خشک مغز و چماق‌دار بعد شما از نهج‌البلاغه می‌خوانید و حرف از آشتی ملی می‌زنید، این دعوا نیست، این اعلام جنگ است. ظاهر ستادهای شما باطن دولت شما است. اینکه من مانع کسی نمی‌شوم چون می‌خواهم رأی بیاورم که نمی‌شود. یعنی هر کسی می‌خواهد وارد شود بیاید و فردا که دولت نیز بروید همین کار را می‌خواهید بکنید.
وی با انتقاد از نحوه عملکرد مدیریت بورس گفت: امروز عده‌ای در حال سر بریدن سرمایه‌های مردم در بورس هستند و خون آن تمام صفحه مانیتور مردم را گرفته است و معلوم نیست کدام مافیای قدرت و ثروت در حال عصبانی کردن ملت هستند و چه کسانی در پشت پرده تصمیم گرفته‌اند تا آقای جلیلی را به عنوان یک عنصر ضد بورس معرفی کنند و بعد هشتک علیه آقای جلیلی بزنند. شما با این کار مشارکت را نشانه گرفته‌اید نه آقای جلیلی را. آیا فکر میکنید با این کار مردم به شما رأی می‌دهند. همان کسانی که سال ۹۸ با وعده شما را به بورس کشاندند و به یکباره در اوج بازار سرمایه‌های خود را بیرون کشیدند و سرمایه‌های مردم را نابود کردند همان‌ها امروز بورس را قرمز می‌کنند و علیه جلیلی هشتک می‌زنند تا آرای شما را نیز مثل سرمایه‌هایتان به سرقت ببرند و من به عنوان کسی که سال ۹۲ در همین مجلس از حقوق شما دفاع کردم و در تمام این سال‌ها مدافع حقوق شما بودم می‌گویم فریب نخورید.
وی در پایان تصریح کرد: آقای بانک مرکزی، آقای وزیر اقتصاد، آیا سازمان بورس پاسخ دهید بود و نبود شما چه فرقی می‌کند و چرا دقت نمی‌کنید و مانع سوء استفاده نمی‌شوید.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط