سه‌شنبه 12 تیر 1403 - 11:58

کد خبر 537180

یک‌شنبه 10 تیر 1403 - 14:18:07


سه شیر مقابل اسلواکی و جنگ ماتادورها با شگفتی ساز جام


فارس/در دومین شب از مسابقات حذفی یورو 2024، انگلیس با اسلواکی روبرو می‌شود و اسپانیا مقابل گرجستان صف آرایی می‌کند.
در دومین روز از دور حذفی رقابت‌های یورو ۲۰۲۴، تیم ملی اسپانیا به مصاف گرجستان شگفتی‌ساز رقابت‌ها می‌رود و سه‌شیرها در برابر تیم ملی اسلوواکی صف‌آرایی می‌کنند.در دو دیدار روز گذشته، مدافع عنوان قهرمانی پس از شکست برابر سوییس از گردانه رقابت‌ها کنار رفت و آلمان، میزبان رقابت‌ها با شکست دادن دانمارک به مرحله بعد صعود کرد.

۱۹:۳۰:‌ انگلیس - اسلوواکی

شاگردان ساوت‌گیت در ۶ تقابل برابر اسلوواکی تا به حال متحمل شکست نشده‌اند و عملکرد آنها ۵ پیروزی و یک تساوی به همراه داشته، پس از صعود به عنوان سرگروه، گرت ساوت‌گیت امیدوار است که همراه با شاگردانش برای چهارمین بار پیاپی راهی دور یک چهارم رقابت‌های بین‌المللی شود.از طرفی دیگر تیم ملی اسلوواکی که رقابت‌ها را با شکست دادن بلژیک در دیدار اول آغاز کرد و با عملکردی قابل قبول راهی دور حذفی شد، امیدوار است بتواند برای اولین بار در تاریخ کشور خود پس از استقلال در سال ۱۹۹۳ راهی جمع ۸ تیم پایانی رقابت‌ها شود.
۲۲:۳۰: اسپانیا - گرجستان
نبرد یکی از مدعیان اصلی این دوره از رقابت‌ها، در برابر تیم شگفتی‌ساز دور گروهی به احتمال زیاد تقابل بسیار جذابی خواهد بود. شاگردان دلافوئنته تنها تیمی بودند که در دور گروهی در هر سه دیدار پیروز شدند و تنها یک گل در این رقابت‌ها دریافت کرده‌اند. این دو تیم در دور انتخابی هم برابر هم قرار گرفتند که نتیجه آن پیروزی ۱ - ۷ اسپانیا در تفلیس و نتیجه ۳ بر یک به نفع شاگردان دلافوئنته در خانه بود. در سمتی دیگر، پس از غلبه ۲ بر صفر برابر پرتغال در دور آخر دیدار‌های گروهی، شاگردان ویلی سانیول با امیدهای زیادی برای این دیدار سخت حاضر می‌شوند، کوارتسخلیا مهاجم این تیم پیش از این دیدار گفته ‘’ما برای جنگیدن و پیروز شدن آماد‌ه‌ایم’’


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط