چهارشنبه 13 تیر 1403 - 05:31

کد خبر 537807

دوشنبه 11 تیر 1403 - 07:46:22


وزیر ارشاد: تمام زندگی آیت‌الله رئیسی آراسته به محبت اهل‌بیت بود  


ایسنا/ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تمام زندگی آیت‌الله رئیسی با محبت اهل‌بیت(س) پیوند خورده بود و از جمله مضجع نورانی حضرت معصومه(س) مورد علاقه رئیس جمهور شهید بود.

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم چهلم شهدای خدمت که شامگاه گذشته 10 تیر از سوی رهبر معظم انقلاب در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد، ضمن تسلیت چهلمین روز درگذشت شهید آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان، از میزبانی مردم شریف، آگاه و بابصیرت قم تقدیر و آنها را پیشتازان و جلودار نهضت اسلامی مردم ایران توصیف کرد.

وی ضمن تقدیر از حماسه‌آفرینی‌های مردم قم در گستره تاریخ، بیان کرد: در هر صحنه‌ای که نهضت مردم ایران نیاز به حضور، فداکاری و ایثار داشت، مردم شهر مقدس قم پیشتاز و پیشگام بودند.

 وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به سبک و سیره اهل بیتی شهید آیت‌الله رئیسی اشاره کرد و گفت: سه سال پیش و در دوران تبلیغات انتخاباتی علی‌رغم برنامه‌های سنگینی که شهید رئیسی داشتند، در یکی از شب‌های ابتدایی تبلیغات انتخابات تا سحرگاه در شهر قم و مضجع نورانی حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله‌علیها به رازونیاز پرداختند؛ شهید آیت‌الله رئیسی حتی یک هفته پیش از شهادت نیز خدمت آستان مقدس حضرت معصومه (س) مشرف شدند و تمام زندگی خود را آراسته به تمسک به آل الله کردند.

وی در بخش پایانی سخنان خود از تمام دست‌اندرکاران و شرکت‌کنندگان در مراسم چهلم شهدای خدمت تقدیر و تشکر کرد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط