چهارشنبه 13 تیر 1403 - 05:39

کد خبر 537823

دوشنبه 11 تیر 1403 - 08:06:32


مراغه‌چیان: برخی افراد از ورود Var وحشت کرده‌اند


میزان/ پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر همین وار در فصل گذشته به طور کامل در اختیار لیگ برتر ایران بود قعا جای قهرمان تغییر می‌کرد.
سعید مراغه چیان درباره تمدید قرارداد نکونام با استقلال، اظهار داشت: نکونام فصل گذشته نیز عملکرد خوبی داشت و همه ما از او راضی هستیم، اما توقعی که از او داریم این است که حواشی و اتفاقات فصل گذشته را فراموش کند و در سکوت کارش را انجام دهد.
وی ادامه داد: عملکرد نکونام از نظر پیشکسوتان خوب بود و من هم به شخصه از او راضی هستم و امیدوارم فصل آینده با او قهرمان شویم. بزرگترین ضعفی که نکونام دارد این است که یک مربی خارجی را در کنار خود ندارد. یک مربی خارجی می‌تواند ضعف‌های ریز و درشتی که در تیم وجود دارد را شناسایی و با دانش روز فوتبالی جهان آن را حل کند. بنظرم یک شخصیتی که کنار زمین حواشی را کنترل کند نیاز است، زیرا این موضوع در فصل گذشته نیز به چشم دیده شد
برخی از ورود Var وحشت کرده‌اند
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در رابطه با ورود var به فوتبال ایران، تصریح کرد: var یکی از نیاز‌های اساسی فوتبال ایران است. اگر همین وار در فصل گذشته به طور کامل در اختیار لیگ برتر ایران بود قطعا جای قهرمان تغییر می‌کرد. یکسری گل‌ها در حالی رد و بدل شد که اگر var بود یکسری از آن‌ها برمی‌گشت. آن‌ها از آوردن Var وحشت دارند و برخی افراد که فوتبالی هم نیستند به واسطه فوتبال جیبشان را پر می‌کنند. هاشمی فردی است که می‌خواهد برای فوتبال ایران قدم مثبت بردارد و طی این مدت تلاش زیادی انجام داد. امیدوارم هر چه زودتر فوتبال ما نجات پیدا کند.
نباید برای جذب بازیکن زمان را از دست بدهیم
مراغه چیان باید روند جذب بازیکن را زودتر پیش بگیرند تا عقب نماندیم، عنوان کرد: اگر می‌خواهند بازیکن جذب کنند باید زودتر از این شروع کنند. کمتر از ۲ ماه تا شروع لیگ باقی مانده و اگر می‌خواهند بازیکن خارجی جذب کنند باید سریعا او را جذب کنند. تا بازیکن خارجی تست‌های خود را رد کند زمان زیادی خواهد رفت و همین باعث می‌شود که هماهنگی ابتدای فصل را از دست بدهد. ما در پست وینگر و مهاجم نوک حمله و همینطور میانه میدان به یک بازیساز نیاز داریم. متوجه خرید بازیکن جدید و همینطور برخی گزینه‌ها شدم که امیدوارم کیفیت خوبی داشته باشند و در حد نام استقلال بازی کنند.
خدا رحم کرد در گروه ژاپن قرار نگرفتیم
پیشکسوت فوتبال ایران در پایان با بیان اینکه ما هنوز نتوانستیم تیم‌های گروهمان را در چند بازی گذشته ببریم، خاطرنشان کرد: قرعه‌کشی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ به نفع ما پیش رفت و خدا رحم کرد که در گروه ژاپن قرار نگرفتیم. ۲ گروه دیگر آنقدر سخت است که اپر در آن‌ها قرار می‌گرفتیم قطعا به یک مشکل بزرگ برمی‌خوردیم. گروه ایران در حالی آسان است که باید مراقب تیم‌هایی مثل ازبکستان و قطر باشیم. ما ۴ امتیاز را در مقدماتی مقابل ازبکستان از دست دادیم و مقابل قطر در جام ملت‌های آسیا تن به شکست دادیم. باید از همان ابتدا محکم بازی کنیم و به عنوان سرگروه صعود کنیم. تیم‌های آسیایی آنقدر پیشرفت کرده‌اند که اگر آن‌ها را دست کم بگیریم قطعا به یک مشکل جدی برخواهیم خورد. از این بین کره‌شمالی به نظرم اصلا جزو تیم نیست و شخصیت پیروزی مقابل ایران را نخواهد داشت. امارات هم که همواره امتیازات لازم را به ایران خواهد داد. در مجموع امیدوارم که از جوانان استفاده بیشتری ببرند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط