چهارشنبه 13 تیر 1403 - 11:12

کد خبر 538195

دوشنبه 11 تیر 1403 - 13:24:00


بررسی وضعیت مهم‌ترین سالن ورزشی مشهد


شهرآرا آنلاین/ سالن شهید بهشتی مشهد این روز‌ها ظاهر و باطن خوبی ندارد.

سالن شهید بهشتی مشهد که از دیرباز محل میزبانی تیم‌های ورزشی استان در لیگ‌برتر بوده است، این روز‌ها حال چندان خوشی ندارد. از کفپوش بی‌کیفیتی که در بیشتر قسمت‌هایش شاهد برآمدگی هستیم تا رختکن‌ها، سرویس‌های بهداشتی و سکو‌های هواداران، هیچ‌کدام در شأن شهر بزرگی مثل مشهد نیست. وضعیت این سالن در حالی‌که فقط چند روز به شروع مسابقات لیگ‌برتر فوتسال مانده، نگرانی‌هایی را به‌وجود آورده است که به نظر می‌رسد با اندکی مدیریت و دلسوزی می‌توان آن را رفع کرد.

کفپوشی پر از زخم و ورم!
در اولین نگاه به کفپوش سالن شهید بهشتی، چیزی که به چشم می‌آید، برآمدگی‌هایی است که در قسمت‌های مختلف زمین وجود دارد و نشان از زیرسازی نامناسب و ناکارآمدی این بخش دارد. البته این تنها ایراد این کفپوش نیست. رد چرخ موتور‌هایی که در برنامه‌های جانبی و غیرورزشی در این سالن حاضر شده‌اند و به‌اصطلاح کف سالن را برداشته‌اند هم جزو دیگر مواردی است که چهره کفپوش سالن را بر هم زده است.
به نظر می‌رسد اصلی‌ترین و مهم‌ترین بخش سالن شهید بهشتی که با اولویت باید تعویض و تعمیر شود، همین کفپوش است تا دست‌کم در وهله اول سلامت بازیکنان و بعد از آن چهره این سالن ملی را در قاب تلویزیون زیباتر نشان بدهد.

صندلی‌ها یکی‌درمیان شکسته‌اند
سکو‌های تماشاگران سالن شهید بهشتی یکی دیگر از قسمت‌های مشکل‌دار این مجموعه است. در بیشتر قسمت‌ها سیمان کف کنده شده و حتی در برخی قسمت‌ها صندلی‌های تماشاگران هم کنده یا شکسته شده و پس از گذشت سال‌ها، هنوز فکری برای آن برداشته نشده است.

رختکن‌ها و سرویس‌های غیربهداشتی
حضور تیم‌های لیگ‌برتری فوتسال ایران در سالن شهید بهشتی و میزبانی شهر مشهد از مهمانان امام‌رضا(ع) توقع همه را بالا می‌برد. رختکن‌های سالن به‌هیچ‌عنوان چهره زیبایی ندارد و به هر گوشه آن که نگاه کنید، یک پلشتی و کثیفی می‌بینید. وضعیت نیمکت‌ها، تابلوی آنالیز، در‌های ورودی و... هم در بدترین شکل ممکن است. به این معضلات، مشکلات سرویس‌های بهداشتی مجموعه را هم اضافه کنید. برای توصیف این قسمت از سالن، صرفا از عبارت «غیربهداشتی‌ترین سرویس‌بهداشتی‌های شهر» استفاده می‌کنیم. پنجره‌های سالن، سرویس‌های تهویه، سامانه گرمایش و سرمایش سالن، پنل‌های سقف و ... هم وضعیت مشابهی با دیگر قسمت‌های مجموعه دارند و به قول معروف همه‌چیز این مجموعه به هم می‌آید.




پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط