پنج‌شنبه 14 تیر 1403 - 19:19

کد خبر 540020

سه‌شنبه 12 تیر 1403 - 17:21:00


قیمت محصولات سایپا با افزایش برای تیرماه ۱۴۰۳ اعلام شد


/ گروه خودروسازی سایپا امروز را با افزایش اعلام کرده است. بر این اساس دو محصول گران شده اند.

بعد از مدت ها که زمزمه افزایش قیمت برخی از خودرو های داخلی به گوش می رسید سرانجام گروه سایپا قیمت جدید محصولات خود را اعلام کرده و در لیست قیمت جدید محصولات این شرکت شاهد افزایش قیمت دو محصول گروه سایپا هستیم. بر اساس لیست قیمت جدید شرکت سایپا قیمت دو خودروی کوئیک R تیپ S و کوییک GRX-L با ترمز ESC افزایش یافته است. بر این اساس قیمت جدید، کوئیک R تیپ S 3.043.610.000 ریال و کوییک GRX-L با ترمز ESC 3.864.810.000 ریال اعلام شده و این بدین معنا است که کوییک R تیپ S افزایش قیمت ۷.۱۷۰.۰۰۰ تومانی داشته و کوئیک GRX-L نیز ۶.۶۳۷.۰۰۰ تومان گرانتر شده است.

از طرفی باید به این نکته نیز توجه داشت که کسانی که در پیش فروش محصولات شرکت سایپا شرکت کرده و قرارداد غیر قطعی دارند شامل افزایش قیمت این محصولات خواهند شد. با این حال، خوشبختانه دیگر محصولات گروه سایپا نظیر؛ اطلس G، شاهین G اتوماتیک، ساینا S و کوییک GX-L فعلا دچار تغییر قیمت نشده اند. قیمت جدید محصولات سایپا برای تیرماه ۱۴۰۳ را می توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

جدول قیمت محصولات سایپا تیرماه ۱۴۰۳

در ادامه به بررسی مختصر جدیدترین محصول گروه سایپا یعنی اطلس G خواهیم پرداخت.

ویدیوی معرفی و مشخصات اطلس G

اطلس G یک هاچ بک با طراحی به نسبت به روز است که توسط شرکت سایپا و بر پایه پلتفرم X200 طراحی شده است. به طور کلی قرار است خودرو اطلس در سه تیپ G، S و E تولید شود و به دست مصرف کنندگان برسد اما در حال حاضر تنها تیپ G اطلس توسط سایپا عرضه می شود.

همه ی نسخه های اطلس دارای پیشرانه M15GSI هستند. این پیشرانه در حقیقت یک پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی ۸ سوپاپ است که می تواند نهایت قدرت معادل ۹۰ و نهایی ۱۳۷ نیوتن متر را تولید و نیروی تولید شده را از طریق جعبه دنده ۵ سرعته دستی به چرخ های جلو منتقل کند.

سایپا در جدیدترین محصول امکانات قابل قبولی را در نظر گرفته است که از جمله آنها می توان به؛ دو کیسه هوا، سانروف، تهویه الکترونیکی دستی، تریم داخلی چرم مصنوعی و پارچه، آینه های تاشو برقی، سنسور نور، سنسور پایش فشار باد تایر ها، سامانه کنترل پایداری، نمایشگر تعویض دنده، سیستم شروع حرکت در سربالایی، نمایشگر لمسی، سنسور و دوربین پارک عقب، فرمان دی کات، دکمه های کنترلی روی فرمان، تریم دو رنگ و… اشاره کرد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط