پنج‌شنبه 14 تیر 1403 - 20:32

کد خبر 540098

سه‌شنبه 12 تیر 1403 - 17:48:48


دستگیری کلاهبردار با رسیدهای جعلی در شادگان


فارس/ فرمانده انتظامی شادگان از دستگیری کلاهبردار خرید خودرو با رسید جعلی در این شهرستان خبر داد.

سید قاسم موسوی، فرمانده انتظامی شادگان، امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی گزارش کلاهبرداری‌های سریالی خرید خودرو توسط مردی جوان با رسیدهای جعلی، پیگیری موضوع در دستور کار مأموران کلانتری ۱۱ شادگان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی اظهارات یکی ازشاکی‌های پرونده مشخص شد خودروی خود را برای فروش در یکی ازسایت‌های واسطه‌گر اینترنتی آگهی کرد که فردی به وی پیام داده و پس ازچانه‌زنی بر سر قیمت، خودروی وی را مورد معامله قرارداده و با پرداخت الکترونیکی وجه معامله و دریافت وکالت‌نامه خودرو را تحویل گرفته است و تاکنون وجهی به‌حساب فروشنده واریز نشده است.

موسوی گفت: مأموران دایره تجسس کلانتری ۱۱ شادگان با تحقیقات میدانی و اقدامات پلیسی متهم را شناسایی و در عملیاتی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شادگان گفت: متهم در مواجهه با ادله و مستندات پلیس تاکنون به ۵ فقره کلاهبرداری خودروی شهروندان با رسید جعلی و فروش آن ها اعتراف کرد.

موسوی در ادامه از شهروندان خواست؛ بافعال‌سازی سامانه پیامک حساب بانکی از انجام هرگونه تراکنش بانکی و دریافت یا برداشت از حساب بانکی مطلع شوید و قبل از تحویل کالا، حتماً مطمئن شوید که این پیامک از سوی بانک و با سرشماره بانک برای شما ارسال شده است.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط