پنج‌شنبه 14 تیر 1403 - 20:44

کد خبر 540118

سه‌شنبه 12 تیر 1403 - 18:09:23


وزنه‌برداران زنجان، حرفی برای گفتن در سطح کشور دارند


فارس/ دبیر هیئت وزنه‌برداری زنجان با بیان اینکه وزنه‌برداران استان حرفی برای گفتن در سطح کشور دارند،‌ گفت: یکی از ورزشکاران شاخص استان در مسابقات وزنه‌برداری بزرگسالان کشور به میزبانی اصفهان به نشان طلا دست یافت.

مرتضی مبارکی، دبیر هیئت وزنه‌برداری استان زنجان اظهار داشت: رقابت‌های دسته ۸۹ کیلوگرم وزنه‌برداری بزرگسالان ایران با قهرمانی حسین سلطانی ورزشکار زنجانی به پایان رسید.
وی اضافه کرد:این قهرمان آسیا که آخرین بار در بازی‌های آسیایی هانگژو دوبنده تیم ملی را پوشید، در رقابت دسته ۸۹ کیلوگرم رقیب نداشت و با حد نصاب مجموع ۳۶۲ کیلوگرم، سه مدال طلا را به دست آورد تا زنجان نیز در این رقابت‌ها طلایی شود.
به گفته این مسئول، در این دسته علی مکوندی از خوزستان و سجاد نیری از گیلان به ترتیب دوم و سوم شدند.
وی با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمانی کشور، اظهار داشت: امروز در دسته ۱۰۹ کیلوگرم مهدی کرمی روی تخته خواهد رفت و همچنین در بخش بانوان نیز در روزهای آتی شاهد درخشش دختران وزنه بردار زنجان خواهیم بود.
مبارکی سطح مسابقات قهرمانی کشور را بسیار بالا عنوان کرد و افزود: اهمیت این رقابت ها به این دلیل است که نفرات برتر موفق به پوشیدن پیراهن تیم‌ ملی خواهند شد.
وی یادآور شد: وزنه برداران استان سال گذشته با حضور در مسابقات قهرمانی آسیا ۶ نشان رنگارنگ و با ارزش را برای استان به ارمغان آوردند.
دبیر هیات وزنه برداری استان زنجان خاطر نشان کرد: حضور بازیکنان شاخص وزنه برداری استان در رخدادهای ملی و بین المللی بیانگر پویای این رشته ورزشی است و به حمایت های بیش از گذشته مسوولان نیاز دارد.
مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی بزرگسالان ایران در دو بخش مردان و زنان تا ۱۹ تیرماه در خانه وزنه‌برداری اصفهان در حال برگزاری است.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط