پنج‌شنبه 14 تیر 1403 - 23:06

کد خبر 540216

سه‌شنبه 12 تیر 1403 - 19:56:21


بازی خاطره‌انگیز «تاکسی دیوانه» در حالت جهان‌باز برمی‌گردد


زومیت/ بازی محبوب تاکسی دیوانه این بار به‌صورت جهان‌باز و آنلاین باز خواهد گشت.
 
براساس مصاحبه‌ی تیم سازنده‌ی «تاکسی دیوانه» در یوتیوب، شرکت سگا تصمیم دارد نسخه‌ی جدید این بازی را با شکل و شمایلی کاملاً متفاوت منتشر کند. در این مصاحبه شاهد صحبت‌های توسعه‌دهندگان بازی و دموهای کوتاه از گیم‌پلی آن هستیم. درواقع بازی مذکور به‌صورت جهان‌باز و آنلاین با قابلیت چندنفره‌ی گسترده دردسترس گیمرها قرار خواهد گرفت.

کنجی کانو، تهیه‌کننده‌ی سری بازی‌های تاکسی دیوانه ضمن تأیید آنلاین‌بودن نسخه‌ی جدید این عنوان اعلام کرد تیم سازنده همچنان درحال تست و بررسی مکانیک‌های بازی هستند. ظاهراً هدف اصلی تیم، حفظ حس‌و‌حال نسخه‌‌های کلاسیک این فرنچایز در کنار پیاده‌سازی المان‌های بازی آنلاین است. در همین راستا، در دموهای کوتاه شاهد رقابت چندین تاکسی زرد با یکدیگر و البته تعقیب‌وگریز پلیس هستیم. نکته‌ی جالب اینکه ماشین‌های پلیس در نسخه‌ی مورد بحث، کروک هستند.

نقشه‌ی نسخه‌ی جدید تاکسی دیوانه با الهام از ایالت کالیفرنیا ساخته می‌شود. پیش‌ از این نیز اعلام شده بود بازی مذکور کاملاً گرافیکی خواهد بود و سگا منابع زیادی را صرف ساخت آن کرده است. صفحه‌ی استخدامی این شرکت نشان می‌دهد بازی با استفاده از موتور قدرتمند Unreal Engine 5 ساخته می‌شود.

ایده‌ی ساخت نسخه‌ی جدید تاکسی دیوانه در سبک جهان‌باز، کاملاً منطقی به‌نظر می‌رسد، زیرا این عنوان در زمان خود الهام‌بخش بازی‌هایی همچون GTA بود. به‌هرحال باید دید که آنلاین‌بودن بازی به چه شکل پیاده‌سازی خواهد شد و آیا تجربه‌ی نهایی لذت‌بخشی ارائه خواهد داد یا خیر.

ریمیک Crazy Taxi تنها یکی از اقدامات سگا برای زنده‌کردن خاطرات قدیمی است. این شرکت مدتی قبل، از تصمیمش برای ساخت نسخه‌های جدید عناوین قدیمی و محبوب خود مثل Golden Axe، Jet Set Radio ،Shinobi و Streets of Rage خبر داد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط