پنج‌شنبه 14 تیر 1403 - 22:31

کد خبر 540225

سه‌شنبه 12 تیر 1403 - 20:07:34


تخصیص بیش از یک‌هزار میلیارد تومان به پروژه‌های بزرگراهی استان اردبیل


ایمنا/ مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: در دولت سیزدهم بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان به پروژه‌های بزرگراهی استان اختصاص یافته است.

محبوب حیدری، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: در دولت سیزدهم بیش از ۱,۰۰۰ میلیارد تومان به پروژه‌های احداث بزرگراه در استان اختصاص یافته و ۷۷ کیلومتر بزرگراه در سطح استان به بهره‌برداری رسیده است.
وی از بهره‌برداری ۴۵ کیلومتر بزرگراه در استان تا پایان فصل تابستان سال‌جاری خبر داد و افزود: در سه سال گذشته استان اردبیل با انتفاع از طرح تهاتر نفت، از چهارصد میلیارد تومان برای توسعه بزرگراه‌های استان بهره‌مند شده است که بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان آن به بزرگراه اردبیل _ سرچم تخصیص داده شده است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با اشاره به برخی طرح‌های در حال اجرا در استان بیان کرد: در سطح استان اردبیل ۲۷۷ کیلومتر بزرگراه وجود دارد و مسیر اردبیل به سرچم، احداث تونل دوم گردنه حیران، مسیر گرمی به بیله‌سوار و احداث باند دوم پارس‌آباد-سربند و سربند-مشگین‌شهر به طول ۶۰ کیلومتر بخشی از طرح‌های بزرگراهی در حال اجرا در استان اردبیل است.
حیدری با اشاره به مطالبه ۷۰ میلیارد تومانی مجری طرح بهسازی بزرگراه اردبیل - مشگین‌شهر اظهار داشت: این طرح با تأمین اعتبار و پرداخت به موقع مطالبات مجری طرح در زمان تعیین شده به بهره‌برداری خواهد رسید.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط