جمعه 15 تیر 1403 - 03:13

کد خبر 540362

سه‌شنبه 12 تیر 1403 - 23:41:20


گلر 180 هزار دلاری بدون امضا مدیرعامل استقلال


ورزش 3/استقلال به صورت بی سر و صدا موفق به جذب یک سنگربان مقدونیه الاصل به نام ودران کیوسوسکی شد که البته جذب او با وجود حضور سیدحسین حسینی، حواشی زیادی را به دنبال داشت و هواداران استقلال نسبت به عقد قرارداد با این دروازه بان معترض بودند.

در روزهای گذشته عنوان شده بود که آفر رسمی از سوی استقلال برای ودران کیوسوسکی ارسال شده که امضا فرشید سمیعی، سرپرست مدیرعاملی استقلال را نیز دارد و این پیشنهاد، به معنای قرارداد رسمی است و آبی ها قادر به فسخ این آفر نیستند و در صورتی که این اتفاق رخ دهد، باید به گلر بوسنیایی غرامت داده شود.

اما پیگیری های خبرنگار ورزش سه نشان می دهد که ادعای مطرح شده درخصوص امضا فرشید سمیعی پای آفر ارسالی و قرارداد منعقد شده با ودران کیوسوسکی صحت ندارد و این دروازه بان با تصمیم مستقیم هلدینگ خلیج فارس جذب شده و علت این موضوع نیز، نامشخص بودن وضعیت سیدحسین حسینی در روزهای ابتدایی پس از پایان لیگ برتر بود.

حالا و در شرایطی که به نظر می رسد مشکلات پیش روی سیدحسین حسینی برای ادامه حضور در استقلال طی روزهای آتی حل شود، باشگاه قرار است با نظر کادرفنی، درخصوص ودران کیوسوسکی تصمیم گیری کند و نکته جالب این است که این گلر با مبلغ قابل توجهی به استقلال پیوسته است.

پیگیری های خبرنگار ورزش سه نشان می دهد که مبلغ قرارداد این دروازه بان که به همراه استروگا تریم برای دو فصل پیاپی قهرمان مقدونیه شده، مبلغ پایین 180 هزار دلار است و حتی چند تیم نیز خواستار جذب او هستند و در صورت حل مجوز حسینی و تأیید نهایی نکونام، استقلال مشکلی برای فروش این دروازه بان نخواهد داشت.

در پایان باید گفت که تکلیف دروازه استقلال به زودی و در روزهای آینده روشن خواهد شد و در صورت تأیید حضور سیدحسین حسینی در این تیم، استقلال می تواند ودران کیوسوسکی را به یکی از تیم های خواهانش بفروشد و به نظر نمی رسد جذب او، مشکلی برای آبی ها ایجاد کند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط