جمعه 15 تیر 1403 - 14:21

کد خبر 540479

چهارشنبه 13 تیر 1403 - 08:15:46


رونالدو آرزوی کودک سوری را برآورده کرد


ورزش 3/کریستیانو رونالدو پس از دیدار تیم ملی پرتغال و اسلوونی آرزوی یک کودک سوری را برآورده کرد.
کریستیانو رونالدو در دیدار تیم ملی پرتغال مقابل اسلوونی در یورو 2024 یک ضربه پنالتی را از دست داد تا دقایق سختی را پشت سر بگذارد. این دیدار در وقت‌های قانونی و اضافه با تساوی 0-0 به پایان رسید و سپس پرتغال در ضربات پنالتی با نتیجه 3-0 پیروز شد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت.
یک روز پس از این مسابقه روزنامه بیلد اعلام کرد، رونالدو رویای یک پسر بچه 4 ساله سوری به نام "عوار شانک" را که پیش‌بینی می‌شود فقط چند هفته زنده بماند، برآورده کرده است. عوار امیدوار بود که فرصت تماشای بازی ستاره مورد علاقه خود را داشته باشد که این آرزوی او در جریان مسابقات جام ملت‌های اروپا که هم اکنون در آلمان برگزار می شود، برآورده شد.
رونالدو پیش از دیدار پرتغال مقابل اسلوونی به محض پیاده شدن از اتوبوس برای برای این کودک سوری دست تکان داد و پس از پایان بازی نیز با او دیدار داشت و روی پیراهن کودک کرد و یک توپ کوچک یورو را نیز به او هدیه داد. اگرچه عوار به دلیل وجود تومور در دهانش دیگر قادر به صحبت کردن نیست اما پس از ملاقات با رونالدو شادی دز چهره او مشخص بود.

علاوه بر این روبرتو مارتینز، سرمربی پرتغال نیز به عوار امضا داد و داور ایتالیایی مسابقه هم کارت زرد و قرمز اصلی بازی را به این کودک اهدا کرد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط