جمعه 15 تیر 1403 - 16:26

کد خبر 540524

چهارشنبه 13 تیر 1403 - 09:37:00


جدیدترین اطلاعات از نسل جدید گوشی‌های سری فن ادیشن سامسونگ فاش شد


شهر سخت افزار/ به تازگی اطلاعات جدیدی از نسل جدید گوشی‌های سری فن ادیشن سامسونگ به بیرون درز کرده است.در همین رابطه جزئیات بیشتری از گوشی‌های گلکسی S24 FE منتشر شده و به نظر می‌آید این سری از نمایشگر ۶.۶۵ اینچی و تراشه اگزینوس ۲۴۰۰ بهره خواهد برد. جزئیات بیشتر را در شهر سخت افزار بخوانید.

پیش از این یک افشاگر معتبر دنیای گوشی‌های هوشمند اولین تصاویر از Galaxy S24 FE را به نمایش گذاشته بود. اکنون اما جزئیات بیشتری از رنگبندی این گوشی‌ها به بیرون درز کرده است. علاوه بر رنگ مشکی، این گوشی در رنگ‌های خاکستری، آبی روشن، سبز روشن و زرد نیز قابل تهیه خواهد بود.

جزئیات بیشتر از مشخصات گوشی گلکسی S24 FE
در تصاویر لو رفته از این گوشی شاهد یک تلفن هوشمند باریک‌تر از نسل قبل هستیم. همچنین انتظار می‌رود که این گوشی به نمایشگر بزرگتری مجهز شود. شایعه شده که Galaxy S24 FE به نمایشگر ۶.۶۵ اینچی مجهز خواهد شد.

در گزارش gizmochina آمده که تراشه اگزینوس ۲۴۰۰ به عنوان قلب تپنده گلکسی S24 FE ایفای نقش خواهد کرد. این همان چیپستی است که برخی از نسخه های گلکسی اس ۲۴ و اس ۲۴ پلاس به آن مجهز شده‌اند. علاوه بر این برخی منابع خبری معتقدند که سامسونگ برای گلکسی اس ۲۴ اف ای به سراغ تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ می‌رود.

نسل بعدی گوشی فن ادیشن سامسونگ با ۱۲ گیگابایت حافظه رم به دست خریداران می‌رسد. علاوه بر این گوشی Galaxy S24 FE به‌طور پیش‌فرض با سیستم عامل اندروید ۱۴ روانه بازار خواهد شد.

احتمالاً این گوشی میان‌رده از برند سامسونگ به مجموعه دوربین‌های سه گانه شامل دوربین اصلی با وضوح ۵۰ مگاپیکسلی سامسونگ ISOCELL GN3 خواهد بود. حسگر ISOCELL GN3 را می‌توان یک سنسور 1/1.57 اینچی با پیکسل‌های ۱.۰ میکرومتری دانست.

دوربین اولتراواید Galaxy S24 FE به سنسور ۱۲ مگاپیکسلی مجهز می‌شود و دوربین تله‌فوتو ۸ یا ۱۰ مگاپیکسلی آن نیز توانایی زوم اپتیکال ۳ برابری را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. این ویژگی ها به کاربران کمک می‌کنند تا بتوانند عکس های متنوعی با کیفیت بالا بگیرند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط