جمعه 15 تیر 1403 - 15:35

کد خبر 540560

چهارشنبه 13 تیر 1403 - 09:45:00


۲۳۵ کیلومتر از راه‌های روستایی زنجان زیرسازی و آسفالت شد


صدا و سیما/ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجان گفت: در دولت سیزدهم ۱۵۰ کیلومتر از راه های روستایی استان زیر سازی و ۸۵ کیلومتر نیز آسفالت شد.

اصغر اسماعیلی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجان با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم بیش از ۱۲۰ کیلومتر از راه‌های فرعی و روستایی استان روکش آسفالت شده است، اظهار کرد: از مهمترین این پروژه‌ها محور‌های جمعه‌لو، پیغمبرلو، قلیج قیه، گونای، ابدالر و باغلوجه در خدابنده، مسیر‌های قره باتلاق، خلج، اینچه پایین، علم کندی، خضرآباد، ویزمک و کردی در ماهنشان، مسیر‌های زرده، ارشت، کلوچه آباد، شیت به چورزق در طارم، جاده گلجین، علی آباد معینی، دلکی، دالکی، دگاهی، سلمانلو، قره بلاغ در زنجان و محور خانجین در ایجرود است.

اسماعیلی رهاورد سفر ریاست جمهوری در سال ۱۴۰۲ به استان زنجان را ۲۴ طرح در حوزه راهداری استان با ۱۳ میلیارد ریال اعتبار اعلام کرد و افزود: این طرح‌ها شامل روکش آسفالت راه‌های شریانی و اصلی و مسیر‌های فرعی و روستایی، بهسازی و ساخت راه‌های روستایی و ایمن سازی جاده‌ها در استان زنجان است.

وی در ادامه به آغاز عملیات اجرایی پنج طرح دیگر نیز اشاره کرد و ادامه داد: با این اقدام، تعداد طرح‌های فعال در استان زنجان به ۹۲ طرح با مجموع اعتبار ۱۴ میلیارد و ۷۹۰ میلیون ریال رسید.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط