جمعه 15 تیر 1403 - 15:50

کد خبر 540600

چهارشنبه 13 تیر 1403 - 09:25:00


تکرار جرم و بازگشت به زندان سارق در کمتر از یک ماه!


ایسنا/ فرمانده انتظامی شهرستان سمنان از دستگیری سارقی خبر داد که کمتر از یک ماه از زندان آزاد شده بود و دوباره دست به سرقت موتورسیکلت زد. 

سرهنگ عباس عرب، فرمانده انتظامی شهرستان سمنان اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در شهرک اتحاد شهرستان سمنان، چند اکیپ از ماموران انتظامی برای بررسی تخصصی موضوع به صورت ویژه و نامحسوس در آن منطقه گشت زنی و پیگیری های خود را شروع کردند.

وی با اشاره به گشت زنی های مداوم و با هدف پلیس در آن منطقه افزود: سرانجام ماموران مشاهده کردند دو نفر سوار بر یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی در حال تردد هستند که به محض مشاهده گشت انتظامی از محل متواری شدند.

سرهنگ عرب از تعقیب و گریز متهمان خبر داد و گفت: در نهایت ماموران موفق به توقف موتورسیکلت شدند که یکی از آنها با پلیس درگیر و فرد دیگر از محل متواری شد.

این مسئول انتظامی با اشاره به دستگیری یکی از سارقان اضافه کرد: متهم در تحقیقات پلیس عنوان کرد کمتر از یک ماه است که از زندان مرخص شده و به دلیل مصرف مواد مخدر صنعتی دست به انجام این عمل مجرمانه زده است و به ۵ فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان با بیان اینکه تلاش ها برای شناسایی و دستگیری متهم دیگر پرونده همچنان ادامه دارد، اظهار کرد: با تکمیل پرونده متهم با دستور قضای روانه زندان شد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط