جمعه 15 تیر 1403 - 19:02

کد خبر 540748

چهارشنبه 13 تیر 1403 - 10:59:00


مقام ارشد ارتش: امروز دشمنان تمام‌قد ایستاده‌اند تا انتخابات را کمرنگ جلوه دهند


فارس/ جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: جمعه پیش رو با حضور پر شور در انتخابات جشن ملی و نمایش اقتدار نظام، انسجام ملی و اثبات حضور مردم در کنار نظام و مسئولان و در خط رهبر معظم انقلاب را به نام ایران بزرگ رقم بزنیم و قدم مثبتی برای اعتلای نظام برداریم.

امیر سرتیپ علیرضا الهامی جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در گفت‌وگو با فارس با اشاره به برگزاری مرحله دوم انتخابات در جمعه آینده و اهمیت تکمیل کار مرحله اول انتخابات گفت: فرمایشات رهبر معظم انقلاب و فرماندهی معظم کل قوا در این باره فصل الخطاب است. 
به گفته امیر الهامی، رهبر معظم انقلاب به طور بسیار شفاف و گویا تکلیف را روشن کردند و برای هر کسی که تردید داشت مشخص شد که جای تردید وجود ندارد.
جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش عنوان کرد: صرف نظر از اینکه باید کار نیمه‌تمام را تمام کرد، امروز دشمنان تمام‌قد ایستاده‌اند تا موضوع انتخابات را هدف قرار داده و کمرنگ جلوه بدهند و برخی را از حضور پرشور در انتخابات را دور یا دچار تردید کنند‌.
وی افزود: حضور در انتخابات امروز برای ما به‌عنوان یک جشن ملی و نمایش اقتدار نظام، انسجام ملی و اثبات حضور مردم در کنار نظام و مسئولان و در خط رهبر معظم انقلاب مطرح است.
جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در پایان خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله جمعه پیش رو با حضور پر شور در انتخابات همه این اتفاقات را به نام ایران بزرگ رقم بزنیم و قدم مثبتی برای اعتلای نظام برداریم.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط