جمعه 15 تیر 1403 - 18:41

کد خبر 540752

چهارشنبه 13 تیر 1403 - 10:38:02


زنده؛ ذره‌بین خبری روی نقل و انتقالات!


ورزش 3/با بررسی اخبار اختصاصی و همچنین رسمی از نقل و انتقالات ایران همراه ما باشید.
در پایان اولین هفته از پنجره تابستانی نقل و انتقالات ایران، هنوز بازار آنطور که هواداران انتظار دارند داغ نشده اما مذاکرات و ارزیابی‌‌ها به مرحله  خوبی رسیده و می‌توان انتظار وقوع چند خبر رسمی را داشت.
ما همراه با خبرنگاران میدانی و منابع مختلف، از هفته گذشته اتفاقات پنجره تابستانی را زیر ذره‌بین خود برده و تمام تلاش خود را داریم تا مخاطبان را سریع و دقیق‌تر در جریان اخبار قرار دهیم.
امروز انتظار می‌رود پایتخت محل مذاکرات بیشتر برای جلب نظر بازیکنان و البته سرمربیان باشد. جایی که شاید یک سرمربی برگزیده شود و چند انتقال هم رقم بخورد.
پوشش زنده خبری

_مهدی لیموچی نامی است که اگر دوست نداشته باشید هم این روزها به گوشتان میخورد. او از پرسپولیس و سپاهان پیشنهاد دارد و اعلام کرده پرسپولیسی است اما در نهایت دستمزد و مبلغ رضایتنامه، مقصد نهایی او را انتخاب میکند. شاید لیموچی هم مثل خدا بنده لو با یکی دو سال تاخیر به پرسپولیس برود.

_فرشید باقری یکی از بازیکنان موردتوجه مس رفسنجان است که در پنجره زمستانی با پیشنهاد استقلال مواجه شد اما نتوانست از تیمش جدا شود. او در این پنجره تمام تلاشش را خواهد کرد تا به تیم جواد نکونام بپیوندد.

_پوشش خبری امروز را با دو خبر از خیبر خرم آباد شروع کنیم. حمیدرضا طاهرخانی و صادق نادر پور قراردادشان را بااین تیم تمدید کردند.
 


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط