جمعه 15 تیر 1403 - 19:56

کد خبر 540779

چهارشنبه 13 تیر 1403 - 10:53:46


نوری: بمب نقل‌ و‌ انتقالاتی فقط یک بازیکن است


میزان/ پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: محمد اسلامی انتخاب خوبی بود و با توجه به کیفیت فنی او، امیدوارم برای استقلال مثمرثمر باشد.
محمد نوری درباره انتقال محمدحسین اسلامی به استقلال، اظهار داشت: اسلامی از نظر من بازیکن خوش تکنیک و موثری است و از این رو از انتخاب مدیریت باشگاه و کادر فنی راضی هستم. امیدوارم اسلامی در استقلال روز‌های خوبی را به ارمغان بیاورد. باید تا حدودی ترکیب فصل گذشته را حفظ کنیم و بازیکنان موثر و باتجربه را از دست ندهیم.
وی ادامه داد: چرا برای دروازه‌بان ما چنین اتفاقاتی را به وجود می‌آورند؟ فصل گذشته یک حاشیه‌ای به وجود آمد و اتفاقاتی رقم خورد، اما به این اندازه نبود که حسینی اکنون به دردسر بیفتد. می‌خواهند او را از استقلال دور کنند تا به خواسته‌هایشان برسند. تقریبا اکثر استقلالی‌ها می‌دانند که این اتفاق از کجا سرچشمه می‌گیرد. یک تیم خاص یکی از بازیکنانش بدترین تخلف را انجام داد، اما بعد‌ها باز هم به تیم ملی دعوت شد و هیچگونه محرومیتی را هم برای او لحاظ نکردند. 
هلدینگ با آوردن قایدی بمب نقل و انتقالاتی را بترکاند
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره نقل و انتقالات باشگاه، تصریح کرد: ما خوشبختانه دارای یک مالک درجه یک هستیم و امیدوارم در فصل پیش رو که برای نخستین بار با استقلال در یک ریل قرار می‌گیرند خاطرات خوبی را بسازند. هلدینگ خلیج فارس برای جذب هواداران به سمت خود، نیاز دارد یک بمب نقل‌و‌انتقالاتی را منفجر کنند. از نظر من آوردن قایدی همان بمب است که می‌تواند خط حمله استقلال را خطرناک و وحشتناک بسازد. اگر می‌خواهند ۲ یا ۳ بازیکن معمولی به تیم بیاورند بهتر است آن‌ها را نیاورند و پولشان را روی هم بگذارند و قایدی را جذب کنند. امیدوارم در فصل آینده مشکلات گذشته را نداشته باشیم و به دور از اشتباهات داوری و حواشی خارج از مستطیل سبز، نتیجه را در زمین مشخص کنیم. 
قانون مضحک سقف قرارداد را کنار بگذارید
نوری با بیان اینکه قوانین مضحک سقف قرارداد یا برای همه است یا برای هیچکس، عنوان کرد: خواهشاً قوانین خنده‌دار سقف قرارداد را کنار بگذارید. اکنون تیم‌هایی مانند سپاهان، تراکتور و حتی پرسپولیس به هیچ عنوان این قانون را رعایت نمی‌کنند و فقط برای استقلال مانع می‌شود. سقف قرارداد قانونی است که تنها در ایران رخ می‌دهد و چنین قانونی تنها به فوتبال ایران ضربه می‌زند. باید از آقای تاج بپرسند که آیا شما مردم رو سر کار گذاشتید یا خودتان را؟! اینکه چنین اتفاقاتی در قالب سقف قرارداد برای پرسپولیس باشد و آن را ماستمالی کنند و در سوی دیگر برای استقلال رخ دهد و آبی‌پوشان با محرومیت مواجه شوند، ظلم به هواداران استقلال است.
چیزی که خوشحالم می‌کند فقط تغییر نسل تیم ملی است
پیشکسوت فوتبال ایران در پایان با بیان اینکه اگر ایران از گروه خود به جام جهانی صعود نکند جای تعجب است، خاطرنشان کرد: ازبکستان و قطر قطعاً حریفان سختی برای ایران نخواهند بود. هرچند آن‌ها مقابل ایران امتیازات کافی را گرفته‌اند و حتی تیم ملی قطر در جام ملت‌های آسیا ایران را حذف کرد، اما در دور سوم ایران به این راحتی عقب نمی‌کشد. اگر از این گروه صعود نکنیم جای تعجب است و باید هزاران بار خدا را شکر کنیم که در چنین گروهی قرار گرفته‌ایم. به هیچ عنوان نباید در مقدماتی جام جهانی عقب بکشیم. کار راحتی داریم، اما نباید هیچ کدام از تیم‌ها را دست کم بگیریم. باید برای جام جهانی نیز برنامه‌ریزی کنیم. امیدوارم شاکله تیم ملی تغییر کند و بازیکنانی که سنشان بالا رفته جایشان را به جوانان با استعداد بدهند. چیزی که واقعاً از ته دل من را خوشحال می‌کند تغییر نسل تیم ملی فوتبال ایران است. 


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط