جمعه 15 تیر 1403 - 19:22

کد خبر 540785

چهارشنبه 13 تیر 1403 - 12:24:00


طراحی گوشی تاشو آنر مجیک V3 فاش شد


دیجی کالا/ آنر اعلام کرده که در تاریخ ۲۲ تیر، از جدیدترین گوشی‌های تاشو خود با نام آنر مجیک V3 و Vs3 رونمایی خواهد کرد. انتظار می‌رود مجیک V3 حتی از مجیک V2 که در سال ۲۰۲۳ عرضه شد و همچنان باریک‌ترین گوشی تاشوی بازار به شمار می‌رود، باریک‌تر باشد.

تصویر منتشر شده نشان می‌دهد که پنل پشتی آنر مجیک V3 دارای روکش چرمی است که حس کیفیت بالا و خوش‌دستی بهتری را ارائه می‌دهد. یک ماژول دوربین بزرگ و گرد در قاب فلزی هشت‌ضلعی طلایی رنگ قرار گرفته است. این ماژول شامل یک فلش LED به صورت عمودی و سه حسگر دوربین، از جمله یک لنز تله‌فوتو پریسکوپی، است.

لبه‌های گوشی باریک بوده و به احتمال زیاد از جنس فلز هستند که حس استحکام و زیبایی ظاهری را افزایش می‌دهند. حسگر اثر انگشت جانبی نیز همچنان –مانند مدل مجیک V2– بر روی لبه‌ی گوشی تعبیه شده است. شرکت آنر همچنین با اشاره به باریک‌تر بودن این مدل نسبت به نسل قبلی، بر ظرافت آن تأکید کرده است. در مجموع، آنر مجیک V3 از ظاهری بسیار لوکس بهره می‌برد.



بر اساس گزارش‌ها، ماژول دوربین مجیک V3 شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی است و لنز تله‌فوتو پریسکوپی آن نیز از زوم اپتیکال ۳.۵ برابری پشتیبانی می‌کند. پردازنده‌ی مرکزی این گوشی قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۳ خواهد بود. همچنین انتظار می‌رود مجیک V3 از شارژ سریع ۶۶ وات و قابلیت اتصال ماهواره‌ای پشتیبانی کند. سایر مشخصات V3 هنوز به طور رسمی اعلام نشده است. در کنار مجیک V3، آنر از گوشی هوشمند تاشوی دیگری با نام مجیک Vs3 نیز رونمایی خواهد کرد. به نظر می‌رسد Vs3 نسخه‌ی مقرون‌به‌صرفه‌تری باشد که از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۲ بهره می‌برد. علاوه بر این گوشی‌های تاشو، آنر از تبلت مجیک‌پد ۲ با نمایشگر ۱۲.۳ اینچی و لپ‌تاپ مجیک‌بوک آرت ۱۴ نیز در رویداد ۱۲ جولای رونمایی خواهد کرد.

در هر صورت کاهش ضخامت این گوشی به این معناست که جذابیت بسیار بیشتری نسبت به نسل قبلی دارد و باید ببینیم آنر مجیک V3 و مدل Vs3 با چه قیمتی راهی بازار می‌شوند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط