جمعه 15 تیر 1403 - 19:56

کد خبر 540804

چهارشنبه 13 تیر 1403 - 11:09:11


تیم ملی والیبال نشسته بدون محک جدی راهی پاریس می‌شود؟


فارس/ درحالیکه تیم ملی والیبال نشسته قرار بود 11 تیرماه برای حضور در مسابقات عازم هلند شود با کارشکنی سفارتخانه این کشور از این مسابقات بازماند و حالا تیم روسیه هم که قرار بود در مسابقات مشهد حضور داشته باشد از حضور در این مسابقات انصراف داد.
هادی رضایی سرمربی تیم ملی والیبال نشسته در خصوص این اتفاق به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس گفت: روز گذشته یک نامه از طرف روسیه آمد که در آن انصراف خودشان را از مسابقاتی که قرار بود در مشهد برگزار شود اعلام کردند. درحال حاضر قزاقستان حضورش در این مسابقات قطعی است و از چند کشور دیگر نیز دعوت کردیم و در این دو سه روز امیدواریم که جواب مثبت بدهند. ان شاالله در دو سه روز آینده مشخص خواهد شد که چه کشورهایی در این تورنومنت حضور خواهند داشت. برزیل، آلمان و عراق کشورهایی هستند که با آن ها در حال رایزنی هستیم که در مسابقات حضور پیدا کنند. رضایی درباره عدم همکاری سفارت هلند برای حضور در مسابقات آسن ادامه داد: با توجه به این که کشور هلند از ما دعوت کرد این اتفاق عجیب بود. من اطلاع دارم که به خاطر عدم حضور ایران، مصر هم از این حضور در این مسابقات انصراف داده است و شاید یکی دو کشور دیگر نیز در این مسابقات حضور پیدا نکنند. چون کشورهای به خاطر بار فنی در تورنومنت ها شرکت می کنند و وقتی بار فنی نداشته باشد حضور نخواهند داشت.سرمربی تیم ملی گفت: وزارت امور خارجه نیباید به راحتی از این مسائل عبور کند. به نظر من نهادهای مربوطه دلیل این مشکلات را از کشورهای قانون شکن توضیح بخواهند. سفارت برای ما دلایل خنده داری آورد و به ما گفت دیر مدارک را تحویل دادی. مگر می شود که سفارتخانه مدارک و پول ویزا را تحویل بگیرد و حتی به یک نفر هم ویزا ندهد؟
رضایی افزود: نکته جالب اینجاست که فدراسیون هلند مارا به این مسابقات دعوت کرد و روز قبل ما با مسوول برگزاری مسابقات صحبت کردیم و ان ها هم با سفارتشان صحبت کردند و سفارت به آن ها گفته بود که بگویید فردا بیایند و ویزا را بگیرند. این ها جز بحث سیاسی هیچ مشکل دیگری نمی تواند داشته باشد.وی درباره محک نخوردن جدی تیم ملی قبل از مسابقات پارالمپیک پاریس گفت: ان شاالله امیدوارم که مسابقات مشهد درست شود و قزاقستان بیاید چون الان هلند است. انتظار ما این است که وقتی تیم قهرمان جهان و پارالمپیک است بازی های تدارکاتی بیشتری را برایش برنامه ریزی کنند. اما هر مشکلاتی پیش بیاید بچه های ما به قدری انگیزه دارند که بتوانند مقامی که انظار دارند را کسب کنند.رضایی در آخر گفت: بعد از این اتفاقات بچه ها بلافاصله در تمرین حضور پیدا کردند اما با انگیزه ی بیشتر چون هر مشکلی سر راه ما باشد باعث می شود تا انگیزه ما بیشتر شود تا باعث سربلندی کشورمان و پخش شدن سرود جمهوری اسلامی ایران شویم.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط