یک‌شنبه 17 تیر 1403 - 12:53

کد خبر 542730

پنج‌شنبه 14 تیر 1403 - 20:03:56


دستگیری عاملان حمله به اموال شهروندان اراکی


ایمنا/ فرماندهی انتظامی اراک از دستگیری افرادی که با سلاح سرد اقدام به تخریب شیشه‌های خودرو، مغازه و منزل شهروندان اراکی کرده بودند در کمتر از نیم ساعت و با سرعت عمل مأموران خبر داد.

سرهنگ علیرضا معیریان، فرماندهی انتظامی شهرستان اراک اظهار کرد: در پی وصول خبری مبنی بر اینکه افرادی با سلاح سرد اقدام به تخریب شیشه‌های دو خودرو، یک باب مغازه و دو خانه در یکی از خیابان‌های شهر اراک کرده‌اند، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: با سرعت عمل مأموران کلانتری ۱۵ شهر صنعتی و در کمتر از نیم ساعت، با بررسی‌های میدانی و اقدامات هوشمندانه پلیسی موفق به شناسایی دو متهم در این رابطه شدند که ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی غافلگیرانه آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان اراک با بیان اینکه متهمان علت این اقدام خود را اختلافات شخصی عنوان کردند و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.
سرهنگ معیریان خاطر نشان کرد: هرگونه اقدام و تحرک مجرمانه افراد شرور و اراذل اوباش تحت رصد هوشمندانه پلیس قرار دارد و اجازه برهم زدن امنیت جامعه به این افراد داده نخواهد داد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط