یک‌شنبه 17 تیر 1403 - 15:05

کد خبر 542784

پنج‌شنبه 14 تیر 1403 - 21:38:57


پیامدهای حذف ایتالیا از یورو؛ ستاره یووه ارزان شد!


ورزش 3/ عملکرد ضعیف و حذف از مسابقات یورو ۲۰۲۴ می‌تواند باعث افت قیمت فدریکو کیه‌زا شود.
براساس گزارش‌های منتشر شده در ایتالیا، باشگاه رم همچنان به دنبال مذاکره با یوونتوس برای جذب فدریکو کیه‌زا، ملی‌پوش ایتالیایی، است. این بازیکن پس از نمایش‌های ناامیدکننده در یورو ۲۰۲۴، ممکن است با افت قیمت در دسترس باشد.
تنها ۱۲ ماه از قرارداد این بازیکن با یوونتوس باقی‌ مانده و اگر قرارداد جدیدی با این باشگاه امضا نکند، انتظار می‌رود در این تابستان اجازه ترک باشگاه را پیدا کند.
در حال حاضر، تمدید قرارداد کیه‌زا با یوونتوس بعید به نظر می‌رسد و بنابراین بیانکونری به دنبال دریافت مبلغی از انتقال او است، آنها نمی‌خواهند اجازه دهند کیه‌زا فصل آینده یووه را به‌صورت رایگان ترک کند.

یوونتوس امیدوار بود مبلغی در حدود ۳۵ تا ۴۰ میلیون یورو برای کیه‌زا دریافت کند، اما براساس گزارش‌های روز پنج‌شنبه از توتو اسپورت، این مبلغ پس از عملکرد ناامیدکننده کیه‌زا در یورو ۲۰۲۴، به حدود ۲۵ تا ۳۰ میلیون یورو کاهش یافته است.
مهاجم سابق فیورنتینا در مقابل آلبانی عملکرد قابل قبولی داشت، اما در مقابل اسپانیا و در شکست ناامیدکننده مرحله یک‌هشتم نهایی مقابل سوئیس ناامیدکننده ظاهر شد. او در بازی آخر مرحله گروهی مقابل کرواسی نیز به عنوان بازیکن تعویضی نمایش امیدوارکننده‌تری داشت.
یوونتوس ممکن است همچنان بتواند از انتقال کیه‌زا مبلغی در حدود ۳۰ میلیون یورو سود کند، زیرا دیگر نیازی به پرداخت دستمزد نسبتاً سنگین او نخواهد داشت.
 


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط