یک‌شنبه 17 تیر 1403 - 17:42

کد خبر 542825

پنج‌شنبه 14 تیر 1403 - 23:37:09


طراحی کامل CMF Phone 1 فاش شد؛ برخورداری از قاب پشتی قابل تعویض


ترنجی/ برند CMF که زیرمجموعه Nothing محسوب می‌شود، آماده است تا از اولین تلفن هوشمند خود در ۸ جولای (۱۸ تیر ماه) رونمایی کند. گفته می‌شود که این گوشی، قیمتی زیر ۲۰,۰۰۰ روپیه (۲۴۰ دلار) خواهد داشت. هم‌اکنون، طراحی کامل CMF Phone 1 فاش شده است. در ادامه به جزئیات این گزارش خواهیم پرداخت.

طراحی جلویی CMF Phone 1 به‌بیرون درز کرد
برند CMF، طراحی قاب پشتی اولین تلفن هوشمند خود را به‌اشتراک گذاشته است. افشاگر معروف اطلاعات، Yogesh Brar، نیز با انتشار پستی (که البته اکنون حذف شده) طراحی جلویی CMF Phone 1 را منتشر کرد.

تصویر لو رفته، بخش About Phone این گوشی را نشان می‌دهد. هم‌اکنون می‌دانیم که این دستگاه نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از طریق تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۷۳۰۰ تأمین خواهد کرد. این گوشی با ۸ گیگابایت حافظه رم، به‌همراه گزینه افزایش رم مجازی، به دست کاربران خواهد رسید.


 طراحی جلویی CMF Phone 1

طراحی CMF Phone 1
مطابق با گزارش Gizmochina، نسخه پایه CMF Phone 1 به ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی مجهز می‌شود. برای دوربین اصلی یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی سونی در نظر گرفته شده و دوربین سلفی از سنسور ۱۶ مگاپیکسلی بهره می‌برد. نمایشگر ۶.۶۷ اینچی این تلفن هوشمند از نوع AMOLED بوده و حاشیه های متوسطی دارد. تصویر منتشر شده از سوی Yogesh Brar تأیید می‌کند که این دستگاه از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری برخوردار است و به‌طور پیش‌فرض با رابط کاربری Nothing OS 2.6.0 به دست کاربران خواهد رسید.


 قاب پشتی سبز روشن CMF Phone 1

 قاب پشتی آبی CMF Phone 1

 قاب پشتی نارنجی CMF Phone 1
کاربران CMF Phone 1 می‌توانند پایه و یا اتصال بند را، به قاب پشتی این گوشی اضافه کنند. همچنین به‌نظر می‌رسد که در قاب پشتی این تلفن هوشمند می‌توان پاوربانک یا حتی محفظه‌ای را برای کارت های اعتباری، اضافه کرد. قاب پشتی قابل جداشدن CMF Phone 1 در چهار رنگ مشکی، آبی، سبز روشن و نارنجی قابل تهیه خواهد بود. سوزن سیم‌کارت این دستگاه به‌عنوان پیچ گوشتی برای تعویض قاب پشتی، اضافه کردن پایه، پاوربانک و… به‌کار خواهد آمد.

ایربادز CMF Buds Pro 2
همچنین می‌دانیم که CMF Buds Pro 2 در تاریخ ۸ جولای (۱۸ تیر ماه) معرفی خواهد شد. این ایربادز دارای فناوری حذف نویز فعال (ANC) تا ۵۰ دسی‌بل و درایور های دوگانه برای کیفیت صدای Hi-Fi خواهد بود. این محصول با ChatGPT یکپارچه‌سازی شده و کاربران می‌توانند تنها به وسیله یک حرکت، با این ربات هوش مصنوعی تعامل کنند.

با توجه به افشای طراحی کامل CMF Phone 1، نظر شما درباره این تلفن هوشمند چیست؟ آیا Nothing می‌تواند رقبای خود را به چالش بکشد؟


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط