یک‌شنبه 17 تیر 1403 - 17:12

کد خبر 542831

جمعه 15 تیر 1403 - 00:11:33


ساوت‌گیت: با تمام وجود برای پیروزی مقابل سوئیس می‌جنگیم


ورزش 3/تیم ملی انگلیس که توانست به‌سختی و در وقت‌های اضافه اسلواکی را شکست دهد، فردا شب در مرحله یک چهارم نهایی یورو 2024، به مصاف سوئیسی خواهد رفت که با شکست ایتالیا شگفتی‌ساز این جام شد.
نگاهی به بازی مقابل اسلواکی:
«در مقابل اسلواکی، قدرت بالای احیا و شخصیت فوق‌العاده‌ای به نمایش گذاشتیم تا در طول بازی پا پس نکشیم و به نظرم در 90 دقیقه سزاوار کسب تساوی بودیم. وقتی در دقایق ابتدایی وقت‌های اضافه به گل رسیدیم، توانستیم کنترل بیشتری بر بازی داشته باشیم.»
تمجید از بلینگام:
«او انگیزه و روحیه فوق‌العاده‌ای دارد که می‌تواند در لحظات حساس تأثیرگذار باشد. پیدا کردن چنین ویژگی‌ای، خصوصا در بازیکنی به این سن، نادر است. بنابراین، بله، بسیار خوش‌شانس هستیم که چنین بازیکنی را در تیم خود داریم.»
ذهنیت موردنیاز برای بازی با سوئیس:
«باید به همان وضعیت ذهنی‌ای برگردیم که پیش از بازی با اسلواکی داشتیم. جایی که برای پیروزی به هر چیزی نیاز باشد، آماده آن باشیم. باید یک‌بار دیگر تا انتهای مسیر بجنگیم.»
خطر از ناحیه هافبک‌های سوئیس:
«گرانیت ژاکا و [رِمو] فرولر هافبک‌های فوق‌العاده‌ای هستند که در همه زمینه‌ها توانمندند. آن‌ها به خوبی از توپ استفاده می‌کنند، جنگنده هستند، رهبری را در زمین به عهده می‌گیرند، می‌توانند در حمله شرکت کنند و گلزنی کنند. آن‌ها بخش جدایی‌ناپذیر از سبک بازی سوئیس به شمار می‌روند.»


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط