یک‌شنبه 17 تیر 1403 - 18:33

کد خبر 542834

جمعه 15 تیر 1403 - 00:28:08


کنایه جالب رونی به نویل: نمی‌خواستم مانند او شوم!


ورزش 3/این مربی ۳۸ ساله، در جریان مسابقات یورو ۲۰۲۴، مهمان شبکه بی‌بی‌سی بود و کارشناسی بازی‌ها را بر عهده داشت و حالا در اولین کنفرانس مطبوعاتی‌اش به‌عنوان سرمربی پلیموث، به این موضوع و گری نویل، دیگر کارشناس یورو ۲۰۲۴ در تلویزیون انگلیس، اشاره کرد. رونی کنفرانسش را با تمسخر کارنامه مربیگری کوتاه مدت نویل آغاز کرد.
گری نویل، مدافع سابق منچستر یونایتد، که تمام دوران بازی خود را در این باشگاه گذراند، به عنوان مربی تنها یک تیم را هدایت کرد، اما همین یک مورد هم طبق میلش پیش نرفت. نویل در ۱۶ بازی لالیگا با والنسیا تنها سه پیروزی کسب کرد و پس از سه ماه مربی‌گری در مارس ۲۰۱۶ اخراج شد.
در مقابل، رونی چهار سال سابقه مربیگری دارد. او با موفقیت در دربی کانتی که در شرایط بحرانی قرار داشت، کار خود را آغاز کرد، سپس ۱۵ ماه متوسط در تیم دی‌سی یونایتد در آمریکا و یک دوره ناموفق سه ماهه در بیرمنگام را تجربه کرد.

رونی در پاسخ به اینکه چرا به مربیگری بازگشته است، با لبخند گفت: «چون نمی‌خواهم به سرنوشت گری نویل دچار شوم!»
رونی همچنین روش جالبش برای قانع کردن همسرش به تغییر محل زندگی برای شغل جدیدش در چمپیونشیپ را فاش کرد. او گفت: «به او گفتم که اینجا موناکوی انگلیس است!»
رونی تاکید کرد که احساس می‌کند در محل زندگی جدیدش جا افتاده است. او گفت: «هر کسی که ملاقات کردم، خیلی دوستانه و صمیمی بوده است. با چند نفر هم صحبت کردم. اینجا خانه من است، اینجا جایی است که کار و زندگی می‌کنم.»


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط