یک‌شنبه 17 تیر 1403 - 18:15

کد خبر 542843

جمعه 15 تیر 1403 - 01:03:11


تریپیه: برگردان بلینگام بهترین لحظه من با انگلیس بود


ورزش 3/ تیم ملی انگلیس که توانست به سختی و در وقت‌های اضافه اسلواکی را شکست دهد، فردا شب در مرحله یک چهارم نهایی یورو 2024، به مصاف سوئیس خواهد رفت که با شکست ایتالیا شگفتی‌ساز این جام شد. این دیدار در حالی برگزار می‌شود که تیم ملی انگلیس با انتقادات زیادی مواجه شده است و بسیاری معتقدند که این آخرین تجربه گرت ساوت‌گیت روی نیمکت سه شیرها خواهد بود.
لحظات درخشان و لزوم ارتقا:
تریپیه در ابتدای صحبت‌هایش به گل قیچی برگردان جود بلینگام اشاره کرد و گفت: «شوت قیچی برگردان جود بلینگام، یکی از بهترین لحظات من با پیراهن تیم ملی انگلیس بود. شما به درخشش بازیکنان کلیدی در لحظات حساس نیاز دارید و جود این کار را به بهترین شکل انجام داد. وقتی توپ به تور دروازه اسلواکی چسبید، بیشتر از هر چیزی احساس آرامش و رهایی کردم.»
این مدافع کناری با اعتماد به نفس در خصوص پتانسیل بالای تیم ملی انگلیس صحبت کرد: «ما می‌توانیم به عنوان بازیکن، به صورت انفرادی و به عنوان یک تیم، پیشرفت کنیم. نباید فراموش کنیم که در مرحله‌ی یک‌چهارم نهایی قرار داریم و می‌دانیم که می‌توانیم عملکرد به مراتب بهتری ارائه دهیم. امیدوارم این روند از بازی شنبه مقابل سوئیس آغاز شود.
آمادگی برای رویارویی با سیستم دفاعی سه نفره سوئیس:
تریپیه در ادامه به اهمیت آنالیز تاکتیکی حریف اشاره کرد: «در طول این هفته روی نحوه مقابله با سیستم دفاعی سه نفره سوئیس سخت تمرین کرده‌ایم. ما وظایف هر بازیکن در تیم را به صورت شفاف‌تری مشخص کرده‌ایم، چون گاهی اوقات ممکن است در چنین شرایطی دچار تردید شویم که آیا باید پرس کنیم یا نه، و این بدترین حالت ممکن است.»
تجربه بالای بازیکنان باتجربه انگلیس:
تریپیه با اشاره به تجربه بالای بازیکنان باتجربه انگلیس در مراحل پایانی تورنمنت‌ها گفت: «ما بازیکنان باتجربه حالا برای چهارمین بار در چنین موقعیتی قرار می‌گیریم، بنابراین می‌دانیم که باید با این وضعیت چگونه برخورد کنیم. وظیفه‌ی ما کمک و راهنمایی سایر بازیکنان تیم است. در درون تیم، شرایط بسیار خوب است و ما کاملاً آرام هستیم.»
تریپیه در پایان مصاحبه تأکید کرد: «ما فقط باید در بازی شنبه مقابل سوئیس عملکرد خوبی داشته باشیم تا به مرحله‌ی نیمه‌نهایی برسیم، اما نباید فراموش کنیم که در یک‌چهارم نهایی قرار داریم و این یک دستاورد مهم است.»


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط